اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1300 سمیرمی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند

خبرگزاری فارس: 1300 سمیرمی به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند تا در مراسم ویژه 14 خرداد حضور یابند.

1300 سمیرمی به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم، بعدازظهر امروز کاروان‌های مشتاقان و دل‌سوختگان حضرت امام خمینی (ره) به حرم مطهر آن پیر فرزانه اعزام شدند.

در این مراسم که با بدرقه و حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم انجام شد، زائران سفر خود را به مرقد آن حضرت آغاز کردند تا یک بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل تجدید میثاق کنند.

فرماندار سمیرم در حاشیه اعزام کاروان‌ها، حضور کاروان‌های گسترده به مرقد امام (ره) را موجب یاس دشمنان نظام جمهوری اسلامی و سبب اقتدار نظام و ولایت‌ فقیه دانست و گفت: تجدید میثاق و بیعت با امام راحل و رهبر معظم انقلاب و زنده نگه داشتن آرمان‌های امام (ره) از جمله اهداف اعزام این افراد به مرقد حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل با اشاره به گذشت 23 سال از عروج ملکوتی امام بزرگوار گفت: این حرکت همه ساله نشان‌دهنده عمق عشق و وفاداری به آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) بوده که اگر چه امام عزیز در میان ما نیست اما راه امام و اهداف بلند او در میان ما همچنان زنده است.

غلامرضا قائدیها با اشاره به فراهم شدن تمهیدات لازم در اعزام این کاروان افزود: اعزام این افراد با 31 دستگاه اتوبوس به همراه خودروهای سبک امدادی و آمبولانس صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هر ساله بسیجیان این شهرستان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند، افزود: حضور جوانان و نوجوانان در این کاروان‌ها نشانه عمق علاقه این قشر به بنیان‌گذار انقلاب اسلامی است.

قائدیها تصریح کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی در بین زائران از دیگر برنامه‌های این کاروان اعزامی به مرقد امام راحل است.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول