اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

امام‌خمینی حیات دوباره‌ای‌ به اسلام بخشید

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس گفت: امام با پیروزی انقلاب اسلامی به دین مبین اسلام حیات دوباره‌ بخشید و ارزش‌های فراموش شده اسلام را به بطن جامعه بازگرداند.

امام‌خمینی حیات دوباره‌ای‌ به اسلام بخشید

حجت‌الاسلام محسن حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: امام با پیروزی این نهضت الهی اسلام و آموزه‌های انسان‌ساز و متعالی آن را به زندگی مردم بازگرداند و این دین الهی را از مهجوریت رهانید.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان به ویژگی‌های شخصی امام‌خمینی(ره) در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: امام(ره) در تمامی ابعاد زندگی چه از نظر فردی و چه از بعد اجتماعی انسانی کاملا متعالی بود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس از امام‌خمینی به‌عنوان الگویی بی‌نظیر برای انسان‌ها نام برد و گفت: امام(ره) از نظر اجتماعی، سیاسی، فلسفی، فرهنگی، عرفانی و خانوادگی انسانی کامل و الگویی بی‌نظیر برای همه انسان‌ها در عصر حاضر است.

به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، زندگی شخصیتی که دنیا را متحول و راه درست زندگی کردن را به بشریت آموخته است، باید به‌عنوان یک اسوه و نماد بررسی و مورد توجه همه انسان‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حیدریان اتکا به خدا و اعتماد به نفس را از دیگر ویژگی‌های بارز امام‌خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: امام(ره) با تکیه بر این دو اصل مهم انقلابی را به پیروزی رساند که امروز منشا بیداری‌ اسلامی در سراسر جهان است.

امام احیاگر دین در عصر حاضر است

وی از امام(ره) به‌عنوان احیاگر دین در عصر حاضر یاد کرد و افزود: امام(ره) با وارد کردن قرآن به متن زندگی مردم در واقع وجود اجرایی و عینی دین را در عرصه حیات اجتماعی احیا کرد.

به گفته وی، امام(ره) با بنا نهادن انقلاب اسلامی به جهانیان ثابت کرد که دین اسلام توانایی اداره حکومت‌ها را به بهترین شکل دارد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس با بیان اینکه ریشه‌های ظلم و فساد با قیام الهی امام(ره) در کشور کنده شد، خاطرنشان کرد: امام با این حرکت ارزش‌های انسانی و اسلامی را احیا و هویت اصلی و واقعی مسلمانان ایران زمین را به آنان بازگرداند.

حجت‌الاسلام حیدریان زنده‌نگهداشتن یاد و خاطر امام(ره)‌ را وظیفه همه افراد جامعه دانست و گفت: از بین نرفتن یاد و خاطره امام(ره) در اذهان ملت یکی از معجزات خود ایشان است که هرگز نگذاشته بین ملت و رهبر فاصله‌ای بیفتد.

به گفته وی، بدون شک مهم‌ترین پیام سیاسی بزرگداشت ارتحال امام‌خمینی(ره) برای دشمنان اسلام تجدید پیمان ملت با ولایت و ادامه حرکت متعالی در خط امام(ره) است.

وی با بیان اینکه تعمیق اندیشه‌های امام(ره) و تحکیم جایگاه ولایت فقیه باید به‌عنوان محوریت برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره)‌ مورد توجه قرار گیرد گفت: باید مراسمات و جلسات این مناسبت‌ها طوری برنامه‌ریزی شود که مردم حضور حداکثری، مشارکت خودجوش در برنامه‌ها داشته باشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره)‌را ظرفیت مناسبی برای بازخوانی وصیت‌نامه ایشان برای مردم به ویژه نسل جوان دانست و افزود: این مهم در شناخت ابعاد شخصیت امام(ره) توسط جوانان جامعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول