اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

پیرامون جنایت‌های غرب روشنگری شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: باید پیرامون جنایت‌ها و ظلم‌های سران کشورهای غربی در جهان روشنگری صورت بگیرد.

پیرامون جنایت‌های غرب روشنگری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: حقوق بشری که امروز سران کشورهای غربی از آن دم می‌زنند و ملت‌ها را فریب می‌دهند یک دروغ بزرگ و شایعه‌ای رسواکننده بیشتر نیست.

وی تصریح کرد: اقدامات وحشیانه کشورهای مستکبر جهان در کشورهای مختلف اعم از افغانستان، پاکستان، فلسطین، لبنان، بحرین و ...باید به جهانیان مخابره شود تا همه ملت‌ها به صورت شفاف ماهیت واقعی این کشورها را بشناسند و کورکورانه با شعارهای فریبنده آنها هماهنگ نشوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سازمان‌های مدعی حمایت از حقوق بشر مقابل این ددمنشی‌ها و وحشی‌گری‌ها سکوت وحشتناکی را در پیش گرفته‌اند که این سکوت و اعتراض نکردن به بهای جان صدها و هزاران زن، مرد و کودک بی‌گناه تمام می‌شود از طرف دیگر شاکله وجودی این سازمان‌ها زیر سوال می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه ملل انقلابی جهان باید برای حفظ اتحاد در بین خود تلاش کنند، خاطرنشان کرد: کشورهایی که حاکمان مستبد را از کرسی قدرت به زیر کشیده‌اند، باید برای ایجاد و حفظ وحدت کلمه بین ملت خود کمر همت ببندند چرا که انقلاب آنها در صورتی به سرانجام خواهد رسید که ملت با هم بوده و و برای آرمان‌های یکسان مبارزه کنند و به دنبال آن طعم واقعی پیروزی بر دشمن را احساس کنند.

امام جمعه شاهین‌دژ به تعامل و همکاری که در ایران بین اقوام، پیروان ادیان و ... وجود دارد اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ما در طول 33 سال بعد از پیروزی رسیدن انقلاب به دلیل برخورداری از نعمت الهی به نام ولایت فقیه بر دشمنان خود چیره شده و هر روز یکی از قله‌های افتخار و عزت را فتح می‌کنند به طوری که یکرنگی و همزیستی مسالمت‌آمیز ملت ما یک الگوی واقعی برای سایر کشورها است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول