اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

باید همیشه آماده مقابله با دشمنان کینه‌توز باشیم‌

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: همه باید با اخلاص از این نظام که برای حفظ آن خون داده شده است حفاظت کنند چرا که امروز دشمنان کینه‌توز در کمین ما هستند.

باید همیشه آماده مقابله با دشمنان کینه‌توز باشیم‌

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله حسین نوری‌همدانی عصر امروز در دیدار استاندار و مسئولان استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه اساس انقلاب اسلامی بر پایه فرهنگ مردم استوار است تصریح کرد: امام راحل از سال 41 تا سال 57 کوشش کردند که فرهنگ مردم را به حد مطلوب برسانند.

وی اضافه کرد: ایشان در این مدت با سخنرانی‌ها و اعلامیه‌ها  سعی کردند مردم را بیدار کنند و امروز همان روحیه بیداری است که کل دنیا را فرا گرفته است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مسئله فرهنگ و تبلیغات نخستین مسئله نظام است و باید همیشه برقرار باشد گفت: دشمنان هر روز نقشه‌های مختلفی علیه نظام اسلامی دارند و هوشیاری و تبلیغات در چنین شرایطی امری ضروری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه مسئله جهاد در دین مبین اسلام مورد تاکید قرار گرفته و مایه عزت است گفت: هر زمانی که جهاد ترک شود روز انحطاط مسلمانان فرا رسیده است.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به اینکه از روزی که جهاد برقرار شد ترقی تکامل و پیشرفت آغاز شد افزود: شهر مشهد مقدس پایتخت معنوی ایران اسلامی و پایگاه بسیار با عظمتی است و هر سال لازم می‌دانیم که به این شهر مشرف شویم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های تبلیغی در این شهر در راستای حفظ نظام اسلامی مؤثر است خاطر نشان کرد: باید این فعالیت‌ها هر چه بیشتر تقویت شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به سفر خود به 10 استان کشور بعد از جریان فتنه 88 گفت: بنده بعد از فتنه 88 لازم دانستم که مسافرت‌هایی به استان‌های مختلف داشته باشم و به روشنگری بپردازم.

وی افزود: در استان‌های مختلف با اقشار مردم دیدارهایی داشته و در خصوص فتنه سخنرانی داشتم ولی متاسفانه در سفر به مشهد این اتفاق نیفتاد.

آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: همه باید با اخلاص از این نظام که برای حفظ آن خون داده شده است حفاظت کنند چرا که امروز دشمنان کینه‌توز در کمین ما هستند و برای مقابله با آنها باید سعی کنیم مردم را آماده نگه داریم.

وی گفت: همانگونه که امام خمینی فرمودند نظام اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) است و باید با این دید به انقلاب و نظام بنگریم.

انتهای پیام‌/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول