اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج پیشکسوتان استان سمنان:

آذربایجان باید پرچمدار اسلام‏خواهی در قفقاز باشد/ مردم علیه دولت‏مردان غربی به پا خیزند

خبرگزاری فارس: سازمان بسیج پیشکسوتان استان سمنان در محکومیت برگزاری رژه هم‏جنس‏بازان در کشور جمهوری آذربایجان تأکید کرد: آذربایجان باید پرچمدار اسلام‏خواهی در قفقاز باشد و مردم علیه دولت‏مردان غربی این کشور به پا خیزند.

آذربایجان باید پرچمدار اسلام‏خواهی در قفقاز باشد/ مردم علیه دولت‏مردان غربی به پا خیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، در بیانیه سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان آمده است: بِاسمِ اللهِ العَزیزِ الجَبّارِ المُنتَقِم/ «قَالُوا یَلُوطُ إِنَّا رُسُلُ رَبّکَ لَن یَصِلُوا إِلَیْکَ فَأَسرِ بِأَهلِکَ بِقَطعِ مِنَ الَّیلِ وَلا یَلتَفِتْ مِنکُم أَحُدٌ إِلَّا امرأَتَکَ إِنَّهُ مُصِیبُهَا مَآ أَصابَهُم إِنَّ مَوعِدَهُمُ الصُّبحُ أَلَیسَ الصُّبحُ بِقَریبٍ». در عصری که نسیم بیداری اسلامی وزیدن گرفته، شمیم فرح‏بخش انقلاب اسلامی ضمیر پاک و فطرت زلال و حق‏جوی انسان‏های به جان آمده از ستم حکام جور را جلا داده است، جوامع بشری به ویژه امت اسلامی را به جوش و خروش و قیام علیه دین‏ستیزان، خودفروختگان و مزدوران غرب‏زده و دنیاطلب درآورده است و می‏رود تا همان‏ گونه که طواغیت مصر، تونس و یمن را به خاک مذلت و خواری نشاند، طومار پادشاهان و سایر حکام مستبد را درهم پیچد، اما با کمال تأسف شاهد وضعیت غم‏انگیز و نگران کننده جامعه اسلامی کشور آذربایجان هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: جامعه‏ای که از لحاظ تاریخی، قومی و مذهبی پاره تن میهن اسلامی ما -ایران عزیز- بوده و ناجوانمردانه با توطئه مشترک صلیبیون و بی‏لیاقتی پادشاهان مفلوک قجر از مام میهن جدا شده است و اکنون با مزدوری حاکمان بی‏فرهنگ و دین‏گریز در راستای گسست، تعمیق و نهادینه کردن جدایی این بخش از سرزمین اسلامی از امت اسلامی به ویژه جامعه اسلام ایران میدان تاخت و تاز مشترک صهیونیسم جهانی و صلیبیون شده است.

سازمان بسیج پیشکسوتان سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در متن بیانیه خود اضافه کرده است: چه اندوه‏بار است که در سرزمین اسلامی آذربایجان که باید پرچمدار اسلام‏خواهی در قفقاز باشد، برنامه‏های ضد اسلامی مانند برگزاری رژه ناپاکان هم‏جنس با قوم لوط اجرا می‏شود، باشد که خداوند عذاب خود را همانند عذاب قوم لوط بر آنان فرود آورد و مکر و دسیسه‏های شیطانی آنان را بر خودشان برگرداند. «وَ مَکَرُوا وَ مَکَرَ اللهُ وَ اللهُ خَیرُ المَکِرینَ».

در ادامه این بیانیه می‏خوانیم: سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت هم‏صدا با امت اسلامی به ویژه مردم مسلمان و آزادی‏خواه کشور آذربایجان، اقدام نابخردانه و شیطانی دولت‏مردان این کشور را به شدت محکوم می‏کند و هشدار می‏دهد که از تجربه تاریخ درس عبرت بگیرند و پیش از آنکه دچار عذاب الهی و سرنوشت قوم‏های لوط، عاد و ... و نیز فرعون مصر، لیبی، تونس و ... شوند، به راه اسلام و احترام به ملت‏ها و مردم مسلمان و عدالت و آزادی برگردند که فردا دیر است.

در پایان آورده شده است: هم‌چنین از مردم مسلمان و غیور آذربایجان می‏خواهیم که با توکل بر خداوند قادر و توانا کمر همت بربندند و در راه خدا و برای خدا علیه حاکمان مستبد، دین‏ستیز و غرب‏گرای دنیا‏طلب خود قیام کنند و با صبر و پایداری به جهاد فی سبیل‏الله خود ادامه دهند زیرا نصرت و پیروزی از آن صابران است و وعده الهی نزدیک، إن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم یُثَبِّت أَقدَامَکُم، و ندای قرآن را فرا راه خویش قرار دهند که: أَلَیْسَ الصُّبحُ بِقَریبٍ؟

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول