اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری:

دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای دشمنان را عصبانی کرده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: دستیابی ایران اسلامی به خودکفایی در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای بدون کمک‌های کشورهای غربی، دشمنان را سخت عصبانی و نگران کرده است.

دستیابی ایران به فناوری هسته‌ای دشمنان را عصبانی کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی اعزام کاروان‌های زائران استان به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) بودند و عزت، اقتدار و سربلندی را برای مسلمین و آزادیخواهان جهان به ارمغان آوردند.

وی افزود: بیش از 200 سال قدرت‎های شرق و غرب کشورها را به دو بلوک تقسیم کرده و هرکدام باید به یکی از این دو بلوک وابستگی داشته باشند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.

عباسی گفت: امام خمینی (ره) با ایجاد انقلاب اسلامی این ایده را در هم شکستند و به جهان ثابت کردند که اسلام بهترین برنامه را برای اداره جهان دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: حاکمان جهان همیشه خود را تافته جدا بافته از مردم می‏دانستند اما امام خمینی (ره) با رهبری حکیمانه خود و زندگی ساده و معمولی خویش به جهان نشان دادند که می‌توان در عین سادگی با اقتدار و بزرگی عمل کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با دست خالی و اتکا به قدرت لایزال الهی و پشتوانه مردم رژیمی را در هم شکستند که از طرف غرب و شرق مورد حمایت قرار داشت و در خدمت صهیونیسم جهانی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کرد.

وی یادآور شد: قبل از پیروزی انقلاب کشور ما در همه عرصه‌ها به بیگانگان وابسته بود و در واقع یک کشور مصرف‌کننده بودیم ولی پس از پیروزی انقلاب با روحیه خودباوری که امام راحل عظیم‌الشأن (ره) در جوانان و ملت ایران ایجاد کردند امروز دنیا شاهد است که ایران اسلامی با وجود تحریم‌ها و تحمیل جنگ هشت ساله، مقتدر، خودکفا و بدون وابستگی به دشمنان هم می‌تواند امور کشور را اداره کند و به سایر کشورها نیز ارائه خدمت کند.

عباسی گفت: دستیابی ایران اسلامی به خودکفایی در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای بدون کمک‌های کشورهای غربی، دشمنان را سخت عصبانی و نگران کرده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری افزود: بیداری اسلامی که امروز منطقه را فراگرفته و کشورهای غربی و صهیونیست جهان را برای مقابله با آن متحد کرده است از انقلاب اسلامی ایران و اندیشه‌های والای امام راحل نشأت گرفته است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول