اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جدید نور:

وحدت حول محور ولایت ‌یاس دشمنان را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه جدید نور گفت: وحدت حول ولایت موجب تقویت نظام و مایه یاس دشمنان است.

وحدت حول محور ولایت ‌یاس دشمنان را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، حجت‌الاسلام رحمان باقرزاده بعدازظهر امروز در مراسم معارفه خود و پس از دریافت حکم انتصابش بیان داشت: امام جمعه افتخار سربازی ولایت را دارد.

وی تصریح کرد: همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی در جای جای مختلف افتخار سربازی ولایت را دارند و هیچ افتخاری بهتر و بالاتر از این خدمتگزاری نیست.

‌باقرزاده با اشاره به جایگاه نماز جمعه و امام جمعه اظهار داشت: نماز جمعه دستگاه اجرایی و امام جمعه مسئول اجرایی نیست، اما قلم، قدم و تریبونش برای تسهیل در خدمتگزاری، تقویت اعتماد مردم به نظام اسلامی است و امام جمعه مدافع این اقدامات و افرادی است که در راه خدمت‌گزاری قدم بر می‌دارند.

وی خدمتگزاری به مردم را افتخار دانست و تصریح کرد: خدمتگزاری به مردمی که به فرموده امام راحل از مردم عهد رسول‌الله بهتر هستند مایه افتخار است و خدمتگزار جامعه و هر فرد غیر از این قدم بردارد خیانت کرده است.

امام جمعه جدید نور ادامه داد: نماز جمعه و امام جمعه عاملی برای تقویت دل‌ها، تقویت وحدت، ایجاد انس و الفت و تسهیل در مسیر خدمتگزاری باید باشد.

باقرزاده اظهار داشت: وحدت حول ولایت موجب تقویت نظام و مایه یاس دشمنان است و ستاد نماز جمعه خدمتگزار سنگری است که این سنگر همواره باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی بوده است و خواهد بود.

وی در پایان با قدردانی از زحمات امام جمعه سابق و همکاران ستاد نماز جمعه و سایر خدمتگزاران از دانشگاه‌ها، مراکز علمی، جوانان و داوطلبان برای تقویت ستاد نماز جمعه دعوت کرد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول