اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه دامغان:

دشمن در خانه هر بیننده ماهواره حضور دارد

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه دامغان گفت: جنگ امروز، جنگ مسلحانه نیست و دشمن در خانه هر کسی که شبکه‏های ماهواره‏ای را می‏بیند، حضور دارد.

دشمن در خانه هر بیننده ماهواره حضور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام علی میرزابیکی عصر امروز در نشست روشنگری بانوان دامغانی که با حضور بیش از 100 نفر از بانوان در حسینیه اعظم کلاته‏خیج برگزار شد، به دلاورمردی‏ها و از خودگذشتگی‏های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: امروز باید قدردان نعمت امنیت و آسایش باشیم.

وی افزود: برای فراهم ساختن امنیت و آرامش فعلی، هزاران هزار شهید در دوران دفاع مقدس جان خود را در راه دفاع از ارزش‏های الهی و میهن عزیزمان فدا کردند.

استاد حوزه علمیه دامغان اظهار داشت: حقیقتاً عنایت الهی و تدبیرهای امام راحل در طول دوران دفاع مقدس بود که توانستیم در این هشت سال به موفقیت‏های زیادی دست یافته و حتی یک وجب از خاکمان را از دست ندهیم.

میرزابیکی خاطرنشان کرد: جنگ امروز، جنگ مسلحانه نیست و دشمن در خانه هر کسی که شبکه‏های ماهواره‏ای را می‏بیند، حضور دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان علیه اسلام و تشیع تبلیغ می‏کنند و وظیفه ماست که مقابل دشمن بایستیم و یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

استاد حوزه علمیه دامغان افزود: در برهه کنونی باید ایمان و بصیرت خود را ارتقا داده و صبر و توکل را پیشه خود قرار دهیم.

در ادامه با حضور 100 نفر از بسیجیان، فراخوان اعضای فعال بسیج در فولادمحله با هدف توجیه و سازماندهی بسیجیان برگزار شد.

فرمانده بسیج زینب کبری (س) مهدیشهر در این فراخوانی ضمن توجیه برنامه‏های پایگاه اظهار داشت: بسیجیان باید بیانات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند و در آن تأمل و تدبر کنند.

نرگس محبوبی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری، «بسیجی می‏تواند محور باشد و انسان‏هایی را به خود جذب کند و با سخن، اخلاق، رفتار، درس خواندن، کارکردن، احساس مسئولیت، آگاهی سیاسی و اطلاعات دینی و معنوی خود مثل شمعی دل‏ها را روشن کند».

وی گفت: آزادسازی خرمشهر حماسه‏ای بود که به دست رزمندگان رشید اسلام و به رهبری خمینی کبیر و با عنایت حضرت حق تعالی آفریده شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول