اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج اصناف شاهرود:

دشمنان در جنگ نرم به بن‌بست رسیده‏اند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی و جانشین بسیج اصناف شاهرود گفت: دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی به بن‌بست رسیده‏اند و با دفاع جانانه رزمندگان جبهه نرم مواجه شده‏اند.

دشمنان در جنگ نرم به بن‌بست رسیده‏اند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، یحیی حسینی عصر امروز در جلسه بسیج اصناف شاهرود اظهار کرد: دشمنان هم‏اکنون ناامیدانه در تلاش هستند تا با ترفندهای گوناگون فشار و تهدید، انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف سازند.

وی افزود: جوانان انقلابی نظام جمهوری اسلامی مانند جوانان دوران دفاع مقدس محکم و استوار ایستاده‏اند و اجازه تعدی و دست‏درازی به دشمنان را نخواهند داد.

حسینی با یادآوری حماسه فتح خرمشهر تصریح کرد: با پیروزی رزمندگان در عملیات بیت‏المقدس و آزادسازی خرمشهر، معادله جنگ به نفع جمهوری اسلامی تغییر کرد.

جانشین بسیج اصناف شاهرود افزود: استکبار جهانی تصور نمی‏کرد ارتش تا بن‌دندان مسلحش در مقابل ایمان و اراده جوانان ایرانی سر تسلیم فرود آورد و این چنین ذلیل شود.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری جلسات صالحین در بسیج گفت: برگزاری جلسات صالحین در ارتقای معرفتی و سیاسی بسیجیان مؤثر است و باعث واکسینه شدن بسیجیان مقابل تهدیدات دشمنان خواهد شد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از فتح خرمشهر و عملیات پیروزمندانه آن دوران، فهمیدند این کشور با جنگ سخت از هم نمی‏پاشد.

حسینی افزود: از این‌رو، آنها بعد از دفاع مقدس، جنگ نرم را در دستور کار خود قرار دادند و تمام تلاش خود را به ‏کار گرفتند تا از این راه به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

هم‌چنین به گزارش دیگری از شاهرود، شماری از بسیجیان زن شاهرودی از بند زنان زندان شاهرود بازدید کردند.

در این بازدید که بیش از 20 نفر حضور داشتند، بسیجیان بند زنان زندان شاهرود را دیدند و از نزدیک با زنان زندانی گفت‏وگو کردند.

عصمت‏السادات سیف، مسئول انجام این بازدید، هدف از آن را آشنایی با آسیب‏های رایج زنان و دختران عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط موجود در جامعه و خطرات و آسیب‏هایی که جوانان را تهدید می‏کند، باید بیشتر از قبل آگاهی کسب کرد.

وی افزود: با آگاهی و بصیرت می‏توان مقابل آسیب‏های اجتماعی و اخلاقی ایستاد و اجازه نداد که جامعه و جوانان به انحطاط کشیده شوند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول