اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

رویکرد دشمنان در قبال ایران فرهنگی است

خبرگزاری فارس: کارشناس مسائل سیاسی گفت: رویکرد دشمنان در قبال ایران، فرهنگی است و همه مردم و مسئولان باید مراقب این رویه باشند.

رویکرد دشمنان در قبال ایران فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس‏علی کاظمی صبح امروز در کارگروه شجره طیبه صالحین شاهرود اظهار داشت: رویکرد دشمنان در قبال ایران در برهه کنونی بدون شک تهاجم در زمینه فرهنگی است و این امر هوشیاری بیشتر مردم و مسئولان کشورمان را می‏طلبد.

وی تصریح کرد: راه مقابله با این رویکرد از سوی بسیج، تعمیق معنویت بوده و برگزاری حلقه‏های صالحین یکی از مهم‏ترین روش‏های مقابله با جنگ نرم دشمنان است.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به کلام امام راحل که فرمودند "مسجد سنگر است، سنگرها را پُر کنید"، افزود: نخستین کارکرد حلقه‏های صالحین، آشنایی اعضا با محیط مساجد و حضور در نماز جماعت و برنامه‏های عبادی و سیاسی مسجد بوده و این مهم‏ترین موضوع مورد توجه است.

کاظمی خاطرنشان کرد: در کنار حضور در مسجد و شرکت در برنامه‏های صالحین، اعضای این طرح با موضوعات معرفتی، بصیرتی و سیاسی نیز آشنا می‏شوند و سطح شناختی آنها در موضوعات مختلف رشد می‏کند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ضرورت کیفیت‏بخشی به حلقه‏های صالحین تصریح کرد: باید تلاش شود تا با استفاده از ابزار مختلف و روزآمد کردن برنامه‏ها و موضوعات، بر کیفیت و جذابیت جلسات صالحین بیفزاییم.

کاظمی گفت: باید توجه داشت که تمام برنامه‏های انجام شده در بسیج با محوریت نظام تربیتی صالحین باشد و هدایت همه کارها و برنامه‏ها توسط صالحین انجام شود.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول