اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در ورامین:

دشمنان با ارزش‌های انقلابی 15 خرداد مبارزه می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین در پیامی به ششمین همایش ملی گرامیداشت قیام 15 خرداد ورامین گفت: دشمنان با تمام وجود با ارزش‌های انقلابی 15 خرداد مبارزه خواهند کرد.

دشمنان با ارزش‌های انقلابی 15 خرداد مبارزه می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در پیام حضرت آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی به ششمین همایش ملی گرامیداشت قیام 15 خرداد ورامین که صبح امروز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران قرائت شد، آمده است:

با سلام به پیشگاه با عظمت حضرت ولی‌عصر (عج) و با درود به ارواح طیبه امام عظیم‌الشان و شهدای انقلاب اسلامی خاصه شهیدان مظلوم و گمنام 15 خرداد سال 42، تقارن خرداد ماه با ایام نورانی ماه مبارک رجب و ولادت با سعادت مولود کعبه، اول الاوصیا و ابوالائمه علی بن ابیطالب (ع) بر معنویت این ایام افزوده است. 15 خرداد یادآور حماسه عظیم دلاور مردانی است که با عزت و عظمت، بصیرت و اقتدار به مرجعیت و ولایت لبیک گفته و در برابر مزدوران استکبار جهانی ایستاده‌اند. حرکت بزرگی که قلم و بیان را از ترسیم حقیقت آن عاجز نموده و تاریخ انقلاب اسلامی را رقم زده است.

وی در ادامه پیام خود آورده است: حضرت امام (ره) 15 خرداد را مبدا نهضت اسلامی ملت ایران معرفی کردند. آری در 15 خرداد مردم مومن و انقلابی ورامین، پیشوا، محمدآباد عرب‌ها و سایر بخش‌ها و روستاهای منطقه به محض اطلاع از دستگیری امام کفن‌پوش با پای پیاده به سوی تهران حرکت کردند و با فریادهای کوبنده و خروش انقلابی خویش از اسلام و مرجعیت دفاع کردند.

در ادامه این پیام آمده است: اگرچه آن ‌روز مزدوران رژیم منحوس پهلوی به خیال خام خود این حرکت الهی را سرکوب کردند ولی گذر تاریخ نشان داد آن خون‌های مطهر و آن شهادت‌های مظلومانه ثمر خواهد داد. خون شهدای گلگون کفن 15 خرداد پیروزی انقلاب اسلامی را در بهمن 57 رقم زد، و امروز نیز همان روحیه شهادت‌طلبی و حق‌خواهی و استکبارستیزی است که در کشورهای اسلامی به چشم می‌خورد و خواب راحت را از چشم مستکبران ربوده است. امروز مائیم و رسالت عظیم پاسداری از این خون‌های مطهر و دفاع از آرمان‌های این شهدا، بدیهی است که دشمنان اسلام و انقلاب با تمام وجود با راه و مسیر امام و ارزش‌های اسلامی و انقلابی 15 خرداد مبارزه خواهند کرد. ولی بیداری و هوشیاری ملت رشید ایران و جوانان فهیم این مرز و بوم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی این توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد و این راه مقدس را استمرار می‌بخشند.

نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین در پیام خود اضافه کرده است: همه ما منتظر آن روز موعود هستیم. آن روزی که صاحب و مولای ما بیاید و حکومت قسط و عدل را بر این کره خاکی حاکم فرماید و امید است این انقلاب اسلامی به آن حکومت خدایی پیوسته و آرمان‌های الهی اولیای الهی جامه عمل پوشانده شود. اکنون که برای بار دیگر همایش 15 خرداد به همت دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری دانشگاه‌های علمی کاربردی و پیام نور و سایر مسئولان برگزار شده ضمن تقدیر از این تلاش و اقدام ارزشمند الهی و انقلابی برای همگان از پیشگاه خداوند متعال توفیق روزافزون را مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول