اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‏های علمیه خواهران استان سمنان:

دشمن با تمام قوا وارد میدان مبارزه با انقلاب شده است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‏های علمیه خواهران استان سمنان‌ گفت: دشمنان اسلام در برهه کنونی، با تمام قوا وارد میدان مبارزه با انقلاب شده‏اند.

دشمن با تمام قوا وارد میدان مبارزه با انقلاب شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام محمدرضا صابریان صبح امروز در نشست سیاسی مدرسه علمیه عصمتیه سمنان اظهار داشت: دشمن با تمام قوا وارد میدان مبارزه با انقلاب اسلامی شده است و ما هم باید با تمام توان، مدافع انقلاب و ارزش‏های اسلامی باشیم.

وی با تصریح اینکه "من خودم یک بسیجی‏ام و برای فعالیت در بسیج همیشه آماده هستم"، بیان داشت: هر مدیری که احساس کند نیازی به بسیج نیست، او دیگر از نظر ما مدیر نیست، چرا که بسیج در حقیقت به معنای حفظ نظام جمهوری اسلامی است.

مدیر حوزه‏های علمیه خواهران استان سمنان‌ تصریح کرد: هر جا مدرسه علمیه‏ای در استان سمنان وجود دارد، بسیج می‏تواند پایگاه داشته باشد.

هم‌چنین مسئول سازمان بسیج طلاب استان سمنان در این نشست با ارائه گزارشی از فعالیت‏های بسیج طلاب استان سمنان خصوصاً در قسمت خواهران گفت: ‌بسیج نقطه ثقل انقلاب است و تفکر بسیجی باید فراگیر شود.

حجت‏الاسلام سیدهادی موسوی جذب حداکثری طلاب و روحانیان را برای رسیدن به بسیج ده‏ها میلیونی حائز اهمیت دانست و گفت: طلاب و روحانیان باید در تمام صحنه‏ها حضوری فعال داشته باشند، زیرا وظیفه حفاظت از مرزهای فکری و عقیدتی برعهده روحانیان است.

در ادامه، بسیجیان و طلاب عصمتیه سمنان، گلزار شهدای گمنام را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول