اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هشدار داد

تغییر رویکرد دشمن از "جنگ سخت" به سوی "جنگ نرم"

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری از ‌تغییر رویکرد دشمن از جنگ سخت به سوی جنگ نرم خبر داد ‌و گفت: مبارزه در این میدان بسیار سخت‌تر از مبارزه در جنگ سخت و نیمه سخت است.‌‌

تغییر رویکرد دشمن از "جنگ سخت" به سوی "جنگ نرم"

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله عباس کعبی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عملکرد این دستگاه اظهار کرد: صدا و سیما بازوی پرتوان نظام جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ نرم دشمن است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: این سازمان زیر نظر مقام معظم رهبری به رسالت خود در زمینه فرهنگ‌سازی به خوبی عمل کرده و انتظار می‌رود در آینده نیز با کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها و تولید آثار فاخر در اجرای وظایف محوله موفق باشد.

آیت‌‌الله کعبی در ادامه به تغییر رویکرد دشمن از جنگ سخت به سوی جنگ نرم سخن به میان آورد و گفت: مبارزه در این میدان بسیار سخت‌تر از مبارزه در جنگ سخت و نیمه سخت است که همه از جمله صدا و سیما باید با برنامه‌ریزی اصولی و منطقی به دفاع از دستاوردها و ارزش‌ها و آرمان‌ها بپردازیم.

وی با قدردانی از بنیاد شهید این استان به دلیل برگزاری شکوه‌مندانه یادواره هزار و 800 شهید کهگیلویه و بویراحمد و همچنین یادواره شهدای شهرستان بویراحمد عنوان کرد: در این میان کار صدا و سیما و به خصوص شبکه استانی دنا چشمگیر و قابل تقدیر است که می‌توان گفت پوشش برنامه‌های آن‌ها حتی از بسیاری مراکز استان‌های برخوردار دیگر بهتر می‌باشد.

این استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: بی‌شک موفقیت دستگاه‌های فرهنگی از جمله بنیاد شهید و صدا و سیما در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی موجب توجه بیشتر مسئولان به این استان خواهد شد.

وی به حضور پرشور مردم این استان در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در همه‌ مناسبت‌های انقلاب از جمله 22 بهمن و به خصوص 9 دی مردم کهگیلویه و بویراحمد پیشتاز بوده‌اند و آخرین این موفقیت‌ها انتخابات مجلس نهم بود که بیشترین حضور در سطح کشور به مردم این دیار تعلق داشت.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول