اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان:

دقیق‌ترین موضع‌گیری‌ها در برابر دشمنان را امام خمینی(ره) داشتند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: دقیق‌ترین موضع‌گیری‌ها را در برابر دشمنان امام خمینی(ره) داشتند.

دقیق‌ترین موضع‌گیری‌ها در برابر دشمنان را امام خمینی(ره) داشتند

روح‌الله صمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد:‌ امام خمینی(ره) به عنوان یک مصلح و عارف محسوب می‌شدند که انقلاب اسلامی را به بشریت هدیه داد.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با درایت پیامبر گونه خود شعاع انقلاب اسلامی را گسترش داد، افزود: این امر موجب شد تا بیداری اسلامی در کشورهای منطقه حاصل شود.

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان با اشاره به شخصیت عظیم امام خمینی(ره) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در نتیجه تلاش‌های امام خمینی(ره) در جامعه اسلامی گسترش یافته و موجب بیداری اسلامی شده است.

وی بر ضرورت توجه به سیره عملی امام خمینی(ره) در جامعه تاکید کرد و افزود: خیلی از بزرگان در جامعه اسلامی رشد و نمو یافتند، اما هیچ کدام به اندازه نفس قدسی امام خمینی(ره)، جامعه را به سوی سعادت رهنمون نکرد.

صمدی مهم‌ترین دستاورد تلاش امام خمینی(ره) را تداوم رهبری ولایت فقیه در جامعه اسلامی عنوان کرد و افزود: امتیاز ویژه انقلاب اسلامی نسبت به سایر انقلاب‌ها توجه به اصل ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه باید برای حفظ دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پیرو ولایت فقیه بود، یادآور شد: باید برای پیروی از منویات مقام معظم رهبری بیش از گذشته تلاش کرده و پشتیبان ولی فقیه باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان پایبندی به قانون اساسی را از دیگر ویژگی‌های امام خمینی(ره) دانست و افزود: امام در مراحل مختلف انقلاب اسلامی و در برابر هر نوع توطئه‌ای که از سوی دشمنان داخلی و خارجی به کشور اعمال می‌شد، مطابق قانون اساسی برخورد می‌کرد.

وی با بیان اینکه باید همه افراد جامعه به قانون اساسی توجه کنند، یادآور شد: پایبندی به قانون اساسی نیز در وصیت‌نامه امام خمینی(ره) توصیه شده است.

*وصیت‌نامه امام راحل، یادگار جاویدان است

صمدی وصیت‌نامه امام راحل را یادگار جاویدان امام خمینی(ره) در بین مردم عنوان کرد و افزود: این وصیت‌نامه باید به عنوان میراث بزرگ و مکتوب در اختیار جامعه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه ضروری است وصیت‌نامه امام(ره) از سوی مردم و مسئولان مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: دیدگاه‌های امام خمینی(ره) در این وصیت‌نامه به خوبی گنجانده شده است.

دبیر حزب مؤتلفه انقلاب اسلامی استان زنجان بر لزوم توجه به موضع‌گیری‌های امام خمینی(ره) در برابر توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و افزود: دقیق‌ترین موضع‌گیری‌های امام در برابر دشمنان به خوبی در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی دیده می‌شود.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در مسائل اجتماعی، سیاسی و دینی همواره برای رضای خدا تلاش می‌کرد و ذره‌ای از این راه عقب‌نشینی نمی‌کرد.

*امام خمینی (ره) مردم را راس امور می‌دانست

صمدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) مردم را در همه امور جامعه دخیل می‌دانست، افزود: امام خمینی(ره) بر ضرورت حضور مردم در صحنه‌های اجتماعی، سیاسی و دینی تاکید داشتند.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) قرابت و نزدیکی خاصی با ائمه معصومین(ع) داشت.

صمدی با بیان اینکه امام خمینی(ره) از عنایت ویژه خداوند متعال برخوردار بود، افزود: امام همواره در مسیر خداوند متعال قرار داشت و لحظه‌ای از این مسیر جدا نمی‌شد.

‌انتهای پیام/‌ش10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول