اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف آموزش خادمان طرح هجرت

همایش "رسم هجرت" در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش توجیهی خادمان و شرکت‌کنندگان اردوهای هجرت سال جاری با عنوان "رسم هجرت" در قزوین برگزار شد.

همایش "رسم هجرت" در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین در این همایش که بعد از ظهر امروز با حضور بیش از 500 نفر از خادمان و شرکت‌کنندگان اردوهای طرح هجرت سال جاری در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، به ارائه راهکارهای جدید و مفید برای جلوگیری از ایجاد آسیب در این طرح و ارائه برخی از گزارشات در خصوص فعالیت‌های طرح هجرتی سال گذشته در استان قزوین و حتی کشور پرداخته شد.

این همایش که به شکل کارگروه آموزشی و با هدف برنامه‌ریزی هر‌چه بهتر و دقیق‌تر گروه‌ها و دسته‌های داوطلب اعزام طرح هجرت برگزار شد به  ارائه روش‌های مفید برای برنامه‌ریزی بهتر و خدمت‌رسانی برتر به مردم مناطق محروم صورت گرفت.

بررسی آسیب‌های طرح هجرت، ارائه راهکار‌های مناسب ایجاد الگوهای برتر جهادی و ارائه دیدگاه‌های جدید طرح هجرتی از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

گفتنی است سردار خراسانی ریاست سازمان بسیج سازندگی کشور‌، مظفری معاونت فرهنگی سازمان بسیج سازندگی کشور‌، سردار سالار آبنوش فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، توکلی رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین و حجت‌الاسلام رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول