اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر:

انقلاب اسلامی سرمشقی برای تمام آزادگان جهان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها مدل مناسبی برای انقلاب‌های منطقه است بلکه سرمشقی برای تمام آزادگان جهان به حساب می‌آید.

انقلاب اسلامی سرمشقی برای تمام آزادگان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، اسد‌الله رضوانی عصر امروز در مراسم گرامیداشت روز مقاومت و ایثار که با حضور مسئولان و جمعی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر در سالن همایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد، ضمن تبریک آغاز ماه پر فضیلت رجب اظهار کرد: مسلمانان باید در این ماه پر از خیر و برکت با دعا و راز و نیاز از بارگاه خداوند متعال برای آخرتشان توشه کسب کنند.

وی با اشاره به پاداش روزه‌داری در ماه مبارک رجب بیان کرد: بنا به فرموده پیامبر اکرم (ص) "هر کس در ماه رجب روزه‌داری کند، خداوند اجر و مزد فراوانی را به او می‌بخشد".

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین حضور جوانان و نوجوانان در مراسم معنوی اعتکاف را نشانه اعتلا و رشد معنوی جوانان کشور دانست و عنوان کرد: قدرت معنوی مسلمانان می‌تواند در برابر تمام نیروهای کافر و مشرک ایستادگی کرده و آنها را به شکست بکشاند.

رضوانی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با قدرت و ایمان کامل الهی توانستند در برابر مکاتب شرق و غرب ایستادگی کنند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی از بدو پیروی تا‌کنون سرمشق‌ی برای تمام آزادگان جهان و رهایی ستمدیدگان از ظلم و ستم کفار و مستکبران بوده است.

وی ایمان و خودباوری ملت شجاع ایران در رویارویی با حوادث مختلف را عامل موفقیت و اقتدار کنونی نظام اسلامی دانست و بیان کرد: مسیری که امام راحل (ره) و شهدا آن را آغاز کردند، امروز مردم با قدرت و نشاط روزافزون به آن امتداد بخشیده و هموارش می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین تلاش گسترده استکبار و منافقان را در شکست جمهوری اسلامی نا‌موفق دانست و افزود: ایران اسلامی امروز با تلاش و همت آحاد ملت غیور و ولایت مدار ایرانی به نظامی قدرتمند و خود‌باور تبدیل شده است.

رضوانی با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی همه‌جانبه ملت رشید ایران اسلامی در ایام دفاع مقدس حیرت جهانیان را برانگیخت، تصریح کرد: رزمندگان اسلام با توکل الهی و عمل به فرمایشات امام راحل (ره) توانستند هیمنه عظیم شرق و غرب را در هم شکسته و پرچم اسلام و مبارزه با کفر را در جهاد به اهتزاز در آورند.

وی با بیان اینکه نسل جوان و خود‌باور کشور با فتح قله‌های رفیع علم و توسعه در جهان سبب اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های فناوری شده‌اند، تصریح کرد: دشمنان هنگامی که این دستاورد‌ها و موفقیت‌های چشمگیر کشور را مشاهده می‌کنند به شدت خشمگین شده و از نقشه‌های شومی که بر علیه ایران طراحی کرده‌اند مأیوس می‌شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین حضور یکپارچه و منسجم آحاد ملت در عرصه‌های حمایت از نظام اسلامی را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و اضافه کرد: شکوه و عزت کنونی ملت ایران اسلامی سبب حقارت و نابودی تمام معاندان و بیگانگان شده است.

انتهای پیام/ع10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول