اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاکی:

دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کاکی گفت: دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی است و آزادسازی خرمشهر شاه‌بیت مقاومت جنگی بود.

دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد محمدی صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های سوم خرداد در کاکی اظهار داشت: دفاع مقدس نقطه عطف انقلاب اسلامی است و آزادسازی خرمشهر شاه‌بیت مقاومت جنگی که سراسر الهی بوده و ایثار ملتی است که با توجه به ظرفیت‌های موجود گذشتند و حماسه‌ای به یادماندنی به یادگار نهادند.

امام جمعه کاکی افزود: 19 ماه بیشتر از انقلاب نگذشته بود که جنگ تحمیلی، جنگی تمام عیار که به ظاهر یک صدام ولی به باطن هزاران کلکبازتر از صدام این جنگ را مدیریت می‌کردند علیه ایران تحمیل کردند.

محمدی گفت: عدوات به‌ جا مانده از کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس و کشورهای ریز و درشت و غذاها و بسته‌های غذایی یادگاری است از همسایگان ما که در جنگ تحمیلی به دشمن کمک کردند.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس نخستین جنگ با ارتش‌های کلاسیک و نوین دنیا بود خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد که با اراده فولادین بدون اتکا به قدرت‌های خارجی می‌تواند پیروز باشد.

امام جمعه کاکی با بیان اینکه اول خرداد ماه آغاز محاصره جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکاست اضافه کرد: امروز روز توسعه فرهنگی است و هجمه تمامی کشورهای ناتو علیه اندیشه اسلامی قرار دارد.

وی تصریح کرد: تمام تلاش کشورهای حامی آمریکا و رژیم پوشالی صهیونیستی بر این است که این اندیشه را نابود کنند و مهم‌ترین، کاربردی‌ترین و کلیدی‌ترین مبنای فرهنگی توسعه فعالیت‌های قرآنی است.

محمدی یادآور شد: فعالیت‌های قرآنی به این نیست که جملاتی در تابلو نوشته شود و دانش‌آموزان نیز اظهار کنند یاد گرفته‌اند خیر امروز نفر به نفر و آموزش چهره به چهره در امور قرآنی مهم است.

وی با اشاره به اول خرداد روز بهره‌وری گفت: در تمام جهان بهره‌وری یعنی بهتر کردن نه سخت کار کردن، امروزه در اقتصاد تمام کشورها چه کشورهای توسعه یافته و چه در حال توسعه بهره‌وری به اولویتی ملی تبدیل شده است.

محمدی اضافه کرد: ارتقاء بهره‌وری جزء لاینفک مدیریت کشور است و تقاضای ما از بنگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی این است که با محاسبه شاخص‌های برنامه‌ریزی و اجرایی برنامه‌ها در بهره‌وری بر مبنای تولید ملی تلاش کنند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول