اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

مردم ورامین میراث‌دار ممتاز انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به قیام عظیم ۱۵ خرداد این شهرستان گفت: مردم ورامین میراث‌دار ممتاز انقلاب اسلامی هستند.

مردم ورامین میراث‌دار ممتاز انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری لحظاتی پیش در آخرین جلسه دبیرخانه دائمی قیام 15 خرداد شهرستان ورامین ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مراسم‌های ملی و دینی در این شهرستان گفت: باید خدا را شکر کنیم که در شهرستانی و به مردمی خدمت می‌کنیم که به مناسبت‌های ملی و دینی اهمیت فراوان می‌دهند و همین اهمیت بجا و شایسته سبب تفاوت اساسی ورامین با دیگر نقاط کشور است.

فرماندار ویژه ورامین اظهار داشت: ما در هوایی تنفس می‌کنیم و به مردمی خدمت می‌کنیم که میراث‌داران ممتاز انقلاب اسلامی هستند، ما از جنس دلیر‌مردان خرداد 42 هستیم و این امر وظیفه‌مان را دوچندان می‌کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انصافا در تمام مناسبت‌های اعتقادی اعم از هفته ‌بسیج، هفته دفاع مقدس، 15 خرداد، دهه فجر و … مردم و مسئولان شهرستان خود‌جوش پای کار هستند و هرکس به اقتضای ظرفیت و توان خود در حال تلاش برای نکوداشت این مناسبت‌ها است.

فرماندار ویژه شهرستان ورامین در پایان با اشاره به فرمایشات آیت‌الله محمودی گلپایگانی عنوان کرد: ما هر وقت جلسه‌ای در خدمت آیت‌الله محمودی برگزار می‌کنیم ایشان در انتها تاکید می‌کنند که همه حرف‌ها خوب بود به شرط آنکه عمل شود، بنده نیز از دوستان درخواست دارم تمام برنامه‌ها را به طور دقیق اجرا کنند.‌

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول