اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار:

رویکرد تئاتر به مسائل دینی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی در ارتباط با هنر تئاتر، رویکرد مناسب به مسائل دینی و ارزش‌های والای انسانی است.

رویکرد تئاتر به مسائل دینی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مجید عسکری ظهر امروز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در جمع خبرنگاران در ارتباط با برگزاری نخستین نشست نظارت بر شورای نمایش این شهرستان در سال جدید اظهار کرد: هنرهای نمایشی می‌تواند بهترین و زیباترین پیام‌های زمانی و انسانی را با ساختار دراماتیک و جذاب به صورت تاثیرگذار به تماشاچی منتقل کند.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی در ارتباط با هنر تئاتر رویکرد مناسب به مسائل دینی و ارزش‌های والای انسانی است.

وی انتخاب 9 متن در جشنواره رضوان، بازبینی و انتخاب دو نمایش در این رویداد استان خراسان‌رضوی، کسب پنج مقام رتبه اول طراحی صحنه، مقام دوم کارگردانی و راه‌یابی نمایش اژدهاک به کارگردانی مصطفی حمیدی‌فر به جشنواره فجر بعد از چند سال را از جمله فعالیت‌های این شورا دانست.

عسکری مقام سوم بازیگری زن و تقدیر بازیگر خردسال، تقدیر موضوع ایثار و دفاع مقدس در نمایش رویای تفتیده، اجرای نمایش تعزیه توسط گروه هنری سفیر در ایام محرم برای نخستین بار در کشور افغانستان، اجرای نمایش آیین ازدواج سنتی در جشنواره بین‌المللی تهران و اجرای عمومی چند نمایش و ... را نیز از دیگر دستاوردهای شورای نظارت بر نمایش این شهرستان برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد به همت و تلاش هنرمندان و نظارت و حمایت شورای نظارت بر نمایش در سال جدید شاهد افتخارآفرینی‌های بیشتری باشیم.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول