اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

ایران مرکز بیداری اسلامی و پیام‌آور انقلاب‌های اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: جمهوری اسلامی ایران مرکز بیداری اسلامی و پیام‌آور انقلاب‌های اسلامی در جهان است.

ایران مرکز بیداری اسلامی و پیام‌آور انقلاب‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی ظهر امروز در گردهمایی دانشجویان شاهد و ایثارگر گناباد که در محل سالن چمران دانشگاه علوم پزشکی گناباد برگزار شد، اظهار کرد: اینکه انقلاب اسلامی در جهان اسلام و ماورای آن جایگاهی عظیم پیدا کرده به خاطر این است که بخش عمده‌ای از جوانان کشور پیام امام(ره) را جدی گرفتند و به آن عمل کردند.

فرماندار گناباد گفت: در دو یا سه سال آینده با یک توریسمی از کشورهای غربی و اروپایی در ایران مواجه خواهیم بود که برای خوش‌گذرانی به ایران نمی‌آیند بلکه می‌آیند تا بدانند در مرکز این پیام و انقلاب چه می‌گذرد.

وی تصریح کرد: در نظام هستی انسان‌های متفاوت و متکثر و با دیدگاه‌ها و اندیشه‌های متنوع خلق می‌شوند اما تنها یک گروه از آنها منتخب می‌گردند که پرچمداری می‌کنند و بقیه را به دنبال خود می‌کشانند و چه کسی شایسته‌تر از فرزندان شهدا و ایثارگران که این افتخار را در چنین شرایط حساسی داشته باشند.

صفایی با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی تمام شده و مخاطب خود را گرفته است، افزود: قرار بود چشم‌انداز آغاز دوران تمدن اسلامی از سال 1404 باشد ولی پیام انقلاب اسلامی آن‌قدر مخاطب خود را در عرصه گیتی طی کرد که این امر بسیار زودتر از زمان معلوم اتفاق افتاد.

وی افزود: کسی فکر نمی‌کرد در کشورهای جهان و به ‌ویژه کشورهای اسلامی و حتی در متحجرترین کشورهای جهان یعنی عربستان یک چنین حرکت گسترده‌ای اتفاق بیفتد.

صفایی خاطرنشان کرد: در دو یا سه سال آینده با یک توریسمی از کشورهای غربی و اروپایی در ایران مواجه خواهیم بود که برای خوش‌گذرانی به ایران نمی‌آیند بلکه می‌آیند تا بدانند در مرکز این پیام و انقلاب چه می‌گذرد.

وی گفت: بعد از رنسانس بنای دنیا را برخلاف نظام هستی گذاشتند و انقلاب اسلامی مبتنی بر فطرت انسان‌هاست، بنابراین پرچمداری رسالت سنگینی را بر دوش ما می‌گذارد که با مجاهدت و مبارزه دائمی و جهاد علمی و عملی به انجام خواهد رسید.

صفایی با بیان اینکه تولید علم باید معطوف به هدفی باشد که قدرت عملیاتی داشته باشد،‌ گفت: ما امروز 11 برابر متوسط جهانی تولید علم می‌کنیم ولی دو درصد از آن کاربردی است و باید ضمن تولید علم قدرت و توانایی تبدیل علم به کار را داشته باشیم و این رسالت سنگینی است.

وی اظهار امیدواری کرد بتوانیم به وظیفه خود طوری عمل کنیم که در پیشگاه شهدا سربلند باشیم.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول