اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار قرچک:

تاریخ انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی زنان را از یاد نمی‌برد

خبرگزاری فارس: بخشدار قرچک با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی زنان را از یاد نمی‌برد.

تاریخ انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی زنان را از یاد نمی‌برد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حبیب‌الله ابراهیمی بعدازظهر امروز در مراسم تجلیل از زنان مجموعه بخشداری و دهیاری‌های بخش قرچک ضمن تبریک ولادت ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن اظهار داشت: برای بانوان ما مایه بسی افتخار است که روز زن مصادف با میلاد با سعادت برترین و والاترین بانوی عالم است و نامگذاری این روز به نام آنان وظیفه بانوان را سنگین‌تر کرده است.

بخشدار قرچک در ادامه به نقش و حضور فعالانه زنان در برهه‌های مختلف انقلاب به ‌ویژه هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: تاریخ انقلاب مشارکت و نقش آفرینی زنان را از یاد نخواهد برد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز مردان و زنان مؤمن، عفاف و وقار را از پاره تن پیامبر اعظم (ص) آموخته‌اند و از کلام ایشان که نشانگر عزت و سرافرازی ماست الگو گرفته‌اند.

بخشدار قرچک با اشاره به انکارناپذیر بودن حضور پرشور و نقش بی‌بدیل بانوان در عرصه‌های مختلف جامعه گفت: زنان نقش مهمی در تربیت و تشویق نیروهای مبارز، انقلابی داشته و حمایت از همسران و فرزندان خود برای به ثمر نشاندن انقلاب را به درستی انجام داده‌اند.

در پایان این مراسم ‌با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بانوان شاغل در بخشداری و دهیاری‌های بخش قرچک تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول