اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در مجلس:

ناقوس مرگ تمدن پوشالی غرب را انقلاب اسلامی به صدا درآورد

خبرگزاری فارس: نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در مجلس و معاونت امور مجلس ریاست قوۀ قضائیه گفت: ناقوس مرگ تمدن پوشالی غرب را انقلاب اسلامی به صدا درآورد و این صدا در جهان پیچید و موج بیداری اسلامی را به راه انداخت.

ناقوس مرگ تمدن پوشالی غرب را انقلاب اسلامی به صدا درآورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حسن حمیدزاده بعد از ظهر امروز در یادواره ملکوتیان علمی که در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام‌نور خمین برگزار شد اظهار داشت: تمدن پوشالی غرب با خیال واهی، با تهدید نظامی، تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی، موضوع حقوق بشر و ترور دانشمندان و نخبگان کشور می‌خواهد اراده پولادین این ملت را متزلزل کند اما زهی خیال باطل چرا که ملت بزرگ ایران بارها و بارها درس ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار را پس داده‌اند و هرگز کمر خم نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و غرب‌ مدعی حقوق بشر هستند تصریح کرد: ترور و به شهادت رساندن دانشمندان مؤمن، مخلص و بسیجی که در مراکز هسته‌ای ایران فعالیت می‌کنند نشان از ادعاهای پوشالی و پوچ آنها است.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در مجلس با بیان اینکه شهادت علما و نخبگان عرصه سیاست و دانشگاه توسط منافقین آمریکایی در قبل و پس از انقلاب و از خود گذشتگی زنان و مردان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ثمره خون پاک این شهدا است خاطر نشان ساخت: کشور ایران از دوره قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و از زمان تحقق آرمان‌های بلند انقلاب همواره شاهد تهدید‌ها، ترورها و تحریم‌های استکبار جهانی بوده است.

حمیدزاده افزود: خون این شهیدان زمانی که ایران در سند افق 1404 با اتکای به قدرت الهی، به جایگاه اول علمی در منطقه و جهان اسلام برسد به رگ‌های تاریخ تزریق می‌شود.

وی شهادت دکتر علی‌محمدی، احمدی‌روشن، رضایی‌نژاد و شهریاری‌ها را الهام‌بخش و آموزنده توصیف کرد و ادامه داد: مردم کشورهای منطقه امروز به این درک رسیده‌اند که راه رسیدن به استقلال، آزادی و رهایی از زیر یوغ بیگانگان و استکبار حرکت در مسیر شهدا است که با ایثار جان خود محفل بشریت را روشن می‌کنند.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح در مجلس با بیان اینکه ما به دنیا اعلام می‌کنیم که ایران اسلامی به دنبال تولید بمب اتم نیست و تولید آن را حرام می‌داند افزود: ایران اسلامی هرگز مانند کشورهایی که بمب اتم دارند و برای رسیدن به مقاصد شوم خود کشتار انسان‌های بی‌گناه را هدف قرار داده‌اند نیست و نخواهد بود.

حمیدزاده بیان کرد: استکبار جهانی با ادعا‌های پوچ حقوق بشر و حمایت از شاهان ستمگر برای بقای خود به منابع ثروت‌های کشورهای منطقه و خاورمیانه نیازمند است و چنانچه نهضت‌های انقلابی در کشورهای اسلامی شکل بگیرد دست آنها از غارت منابع انرژی این کشورها کوتاه می‌شود که همین امر باعث هراس آنان شده است.

وی با اشاره به اینکه استقلال علمی، سیاسی و اقتصادی ایران مدیون خون پاک شهدا است افزود: برگزاری این یادواره‌ها و همایش‌ها سبب پاسداری و ارج نهادن به خون پاک شهدای کشور است.

تواشیح و اهدای لوح تقدیر به همسر شهید دکتر داریوش رضایی‌نژاد و خانواده شهدای دانشجوی شهرستان خمین از برنامه‌های دیگر این یادواره بود.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول