اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

انقلاب اسلامی ایران سیاستمداران غرب و شرق را به زانو درآورد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: انقلاب اسلامی ایران هر سال توفنده‌تر و بالنده‌تر گام برمی‌دارد و تمام سیا‌ستمداران غرب و شرق را به زانو درآورده است.

انقلاب اسلامی ایران سیاستمداران غرب و شرق را به زانو درآورد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ابراهیم غنچه‌پور بعد از ظهر امروز در نخستین نشست ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی در جمع مسئولان شهرستان جیرفت اظهار داشت: خداوند را شاکر هستیم که حیات ما را در سرزمینی پاک با هویت ملی ریشه‌دار و نظامی مقدس قرار داده است.

وی با مروری به تاریخ نه چندان دور ایران اسلامی افزود: پیش از این کشور ایران، کشوری 100 درصد مصرفی و زیر سیطره استعمارگران غرب و شرق بود.

غنچه‌پور تصریح کرد: گنجینه‌های ارزشمند کشور توسط ایادی استکبار به تاراج می‌رفت، زندان‌ها پر از افراد عدالتخواه و آزاداندیش بود و استعمار با تمام وجود در عرصه‌های مختلف زندگی مردم نفوذ کرده بود.

وی ابراز داشت: این روند ادامه داشت تا اینکه عصاره تلاش‌ها و مبارزه‌‌های عدالت‌طلبانه انبیا و تمام پاکان و پیروان حق از گذشته تاکنون توسط سلاله پاک حضرت زهرا (س) تحقق یافت و انقلاب اسلامی شکل گرفت.

غنچه‌پور عنوان کرد: تمام انقلاب‌های دنیا که در عصر حاضر رخ داده است، پس از مدت کوتاهی از مسیر اصلی خود منحرف شدند و در دام شرق و غرب گرفتار شدند.

فرماندار جیرفت گفت: اما انقلاب اسلامی ایران با وجود اینکه هم‌اکنون چند دهه را پشت سر می‌گذارد، هر سال توفنده‌تر و بالنده‌تر گام برمی‌دارد و تمام سایستمداران غرب و شرق را به زانو درآورده است.

غنچه‌پور بیان داشت: ملت ایران همواره انفجارها، ترورها، جنگ‌های پارتیزانی، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و ... را با عزت و اقتدار پشت سر گذاشته است.

وی راز و رمز پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری، روحانیت و بصیرت مردم دانست و اذعان داشت: وظیفه همگی ما این است که عصاره تاریخ انقلاب را به فراموشی نسپاریم.

غنچه‌پور امام خمینی (ره) را نماد درخشان و اسوه کامل انقلاب اسلامی خواند و خاطر نشان کرد: باید همواره به یاد داشته باشیم که چه مسیری را باید بپیماییم تا بتوانیم، زمینه انتقال ارزش‌ها را به نسل‌های آینده فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: ستاد بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی به منظور چگونگی برنامه‌ریزی برای این امر و ارائه راهکارهای مناسب در این زمینه تشکیل شده است.

غنچه‌پور 14 و 15 خرداد ماه را روز عطف تاریخی کشور ایران ذکر و تصریح کرد: در این روزها تعدادی از بسیجیان و شهروندان جیرفتی به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی افزود: سالروز آزادی خرمشهر در سوم خرداد ماه یکی از درخشان‌ترین صفحه‌های تاریخ کشور ایران است.

غنچه‌پور بیان داشت: در این ایام دستگاه‌های اجرایی و معابر شهرستان جیرفت نیز باید با استفاده از نماد و پرچم ویژه این روز را گرامی بدارند.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه سنت حسنه‌ اعتکاف در دهه گذشته احیا شده است، گفت: این مراسم همواره با استقبال بی‌نظیر نوجوانان و جوانان رو‌به‌رو شده است.

وی اذعان داشت: در سال گذشته بیش از 2 هزار نفر در شهرستان جیرفت در مراسم اعتکاف شرکت کردند که امید است در سال جاری حدود 40 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول