اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

فتح خرمشهر تداوم انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: فتح و آزادسازی خرمشهر آنقدر در تاریخ ایران اسلامی مهم و حیاتی است که بی‌شک وقوع آن تداوم حیات انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

فتح خرمشهر تداوم انقلاب اسلامی ایران را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام محسن حیدریان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در قروه، اظهار داشت: خرمشهر الهام‌بخش مقاومت و ایستادگی و مقاومت در برابر هرگونه تجاوز است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: فتح خرمشهر صرفا یک پیروزی در میدان دفاع مقدس نبود بلکه یک تغییر استراتژیک در معادلات منطقه‌ای را رقم زد.

به گفته حجت‌الاسلام حیدریان، آمریکا و نوکران منطقه‌ای ایالات‌متحده با سراسیمگی جنگ‌افروزی دیگری را در منطقه ایجاد کردند تا شاید حرکت عظیم ملت قهرمان ایران را متوقف کنند.

وی از فتح خرمشهر به‌عنوان دستاوردی بزرگ و نگین هشت سال دفاع مقدس نام برد و افزود: عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس نماد غیرت، مردانگی، شهامت و شجاعت اقشار مختلف مردم حماسه‌ساز ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان، با عنوان اینکه هراس دشمنان از تاثیر معنویت انقلاب اسلامی بر جنبش‌های ضداستکباری دنیاست تاکید کرد: مردمی که حماسه مقاومت و آزادسازی خرمشهر را دارند ثابت کرده‌اند اجازه به هیچ قدرتی نخواهند داد که به سرزمین‌شان تجاوز شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول