اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

فتح خرمشهر انقلاب اسلامی را بیمه کرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: فتح خرمشهر انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

فتح خرمشهر انقلاب اسلامی را بیمه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار محمد شاهرخی ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه ابوالفضل(ع) لرستان با تبریک آغاز ماه رجب و فرا رسیدن سالروز ولادت امام محمدباقر(ع) و سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، گفت: شهدای دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر برای اعتلای کشور، اعتقادات و سربلندی کشور از عظیم‌ترین سرمایه خود گذشتند و اکنون در مسائل مختلف دنیوی و درگیری‌های دنیایی، گلزار شهدا مأمنی برای حضور ما شده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان گفت: شهدا دریایی بی‌کران از فیض الهی هستند که جان خود را فدا کردند و امروز به برکت خون آنها در رفاه، امنیت و آرامش زندگی می‌کنیم.

وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه "با این ستارگان می‌شود راه را پیدا کرد"، افزود: شهدا راه و مسیری که ما را به سعادت می‌رساند برای ما مشخص کردند و ما باید با دعای خیر شهیدان در مسیر آ‌نها حرکت کنیم.

شاهرخی گفت: گلزار شهدا زیارتگاه است و بیشترین توجه باید به مزار این شهیدان معطوف شود و باید بر مزار پاک آنها دوباره با آرمان‌های والای شهیدان تجدید پیمان و میثاق کنیم.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان خطاب به افرادی که هم‌رزم شهیدان بودند و در این مراسم حضور داشتند، گفت: در مناسبت‌های مختلف به دیدار شهدا بروید، با آنها حرف بزنید و خاطرات آنها را مرور کنید و از خدا بخواهیم برای عزت، سربلندی و عاقبت به خیری خود در مسیری که شهدا برای ما تعیین کرده‌اند، باقی بمانیم.

در این مراسم وصیت‌نامه شهید محمدحسین سوزنی و نام شهدایی از لرستان که در عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر حضور داشتند، قرائت شد.

یادآور می‌شود، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ل10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول