اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

غرب در پی کندکردن حرکت شتابان انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: چشم امید آزادی‌خواهان جهان به ایران دوخته شده به همین دلیل غرب به دنبال کند کردن حرکت پرشتاب ایران اسلامی است.

غرب در پی کندکردن حرکت شتابان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، حجت‌الاسلام احمد احمدوند صبح امروز چهارشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در نهاوند اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه آحاد ملت به ویژه جوانان حفظ و حراست از ارزش‌ها و دلاوری‌هایی است که برای ایجاد آرامش و امنیت امروز فدا شده‌اند.

وی بیان داشت: با وجود اینکه امروز در حال نبرد نظامی نیستیم اما در جبهه‌ای خطیرتر و حساس‌تر قرار داریم زیرا چشم امید همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به ایران دوخته شده و کشورهای اروپایی با انواع تهدید‌ها و تحریم‌ها به دنبال کند کردن حرکت پرشتاب ملت قدرتمند ایران اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: باید همیشه و همواره به دنبال کسب موفقیت و پیروزی بود زیرا اگر حتی یک گام از مسیر انقلاب منحرف شویم جبران آن غیر ممکن خواهد بود.

وی به آغاز مذاکرات هسته‌ای در بغداد اشاره کرد و افزود: آنچه که امروز قدرت جهانی به آن پی ‌برده، این است که ایران اسلامی حتی ذره‌ای از حقوق مسلم خود عقب نخواهد نشست زیرا وجود چشم‌انداز روشن در این مذاکرات به رسمیت شناختن حق قانونی و مسلم ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه نهاوند نیز حماسه آزادسازی خرمشهر را بدون اتحاد و همدلی ممکن ندانست و گفت: همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) اعلام کردند آزادسازی خرمشهر از معجزات بارز خداوند بر ملت مسلمان ایران بود زیرا جبهه حق در مقابل جبهه باطل قرار گرفته بود.

مرتضی خراسانی به اجرای چندین برنامه فرهنگی، ورزشی و سیاسی در نهاوند در سالروز آزادسازی خرمشهر اشاره و تصریح کرد: دلجویی و دیدار با جانبازان بالای 70 درصد نهاوند، تجلیل از خانواده شهدا، صبحگاه مشترک نیروی نظامی و انتظامی، ویزیت رایگان درمانگاه سپاه، اهدای خون و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در سطح پایگاه‌های بسیج از مهم‌ترین برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در نهاوند می‌توان از اعزام گروه پزشکی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه عکس یاد یاران، دلجویی از بسیجیان شرکت‌کننده در عملیات بیت‌المقدس، نورافشانی، غبارروبی گلزار شهدای نهاوند و شهرهای فیروزان، برزول و گیان و برپایی همایش بزرگ بسیجیان و اصولگرایان نهاوند و فیروزان نام برد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول