اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

زنان انقلاب اسلامی الگوی زنان کشورهای اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: زنان در انقلاب اسلامی الگوی بی‌بدیلی برای زنان مسلمان کشورهای اسلامی منطقه و حتی زنان جهان هستند.

زنان انقلاب اسلامی الگوی زنان کشورهای اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی‌ دری‌نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در همایش بسیج جامعه زنان سپاه روح‌الله استان مرکزی به مناسبت روز زن اظهار داشت: بسیج جامعه زنان با توجه به نقش ارزنده زنان در عرصه‌‌های سیاسی و اجتماعی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه زنان ایرانی همواره از پیشتازان در عرصه‌های مختلف بوده‌اند تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس زنان با اعزام فرزندان و همسران و برادران خود روح سلحشوری و فداکاری و ایثار را به جبهه‌های جنگ بخشیدند و امروز در جنگ نرم مسئولیت به مراتب بسیار سنگین‌تری نسبت به هشت سال دفاع مقدس بر عهده دارند.

امام جمعه اراک ادامه داد: مادران همان‌گونه که در دوران دفاع مقدس جوانان را برای مقابله رودررو با دشمن آماده می‌کردند، در جنگ نرم نیز وظیفه دارند جوانان را برای مقابله با جنگ نرم دشمن آماده و آگاه کنند.

دری‌‌نجف‌آبادی با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن ارزش‌های زنان در جامعه خاطر نشان کرد: تلاش‌های دشمنان برای گرفتن ارزش‌های زنان نشانه ضعف و زبونی دشمنان نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمن برای ترویج فرهنگ ابتذال در بین بانوان سرمایه‌گذاری فراوانی کرده که آشنایی با سیره عملی اهل‌بیت(ع) به ویژه فاطمه زهرا(س) خنثی‌کننده تلاش‌ها و توطئه‌های آنان است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بسیج جامعه زنان تاکید کرد: معرفی زنان شهید و الگوسازی مناسب در میان نسل جوان از رسالت‌های مهم این قشر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول