اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

محرومیت‌زدایی مرام ارزشی انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: محرومیت‌زدایی مرام ارزشی انقلاب اسلامی برای برقراری عدالت اجتماعی است.

محرومیت‌زدایی مرام ارزشی انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل بابازاده صبح امروز در همایش یک روزه طرح هجرت بسیج سازندگی در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به فرمان بنیانگذار کبیر نظام اسلامی از همان روزهای نخست با تشکیل جهاد سازندگی و حرکت انقلابی سعی کرد تا ضمن برطرف کردن محرومیت، پیشرفت و توسعه را به مردم ارمغان آورد تا در سایه کار و تلاش و مجاهدت حرکت به سمت خود‌اتکایی واقعی سوق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کرده‌اند چهار عنصر عشق، ایمان، بصیرت و اراده جوهره بسیج سازندگی است و بر همین اساس این مجموعه می‌تواند با توکل به نیروهای پر‌نشاط جامعه اهداف متعالی نظام اسلامی را در تحقق عدالت اجتماعی میسر کند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با یادآوری اینکه تجربه سازنده بسیج عمومی برای عمران و آبادانی کشور می‌تواند الگوی طرح هجرت بسیج سازندگی باشد، افزود: این حرکت موثر علاوه بر ایجاد حس خود‌باوری در جوانان زمینه الگوگیری مناسب و شایسته را نیز فراهم می‌کند.

بابازاده بیان داشت:‌ دانشجویان و دانش‌آموزان ما در قالب این طرح با حضور در مناطق روستایی، محروم و دور‌افتاده به ساخت و ساز واحدهای مسکونی، مرمت مساجد، کتابخانه‌ها، مدارس و طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه و زود‌بازده اقدام کرده و در کنار آن از برنامه‌های معنوی،‌ اعتقادی و ارزشی نیز استفاده می‌کنند.

این مسئول به ثمره خوب اجرای طرح اردوهای هجرت در سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: در سال‌های گذشته فرمانده کل سپاه پاسداران و دیگر مسئولان با بازدید از اجرای طرح بسیج سازندگی از عملکرد مطلوب نیروهای جوان در حوزه کار و تلاش بازدید کرده و در این زمینه اعلام رضایت داشتند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: شکل‌گیری گروه‌های جهادی در حوزه کلاس‌های تقویتی، جبرانی، جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس، عمران و آبادانی روستاها و ویزیت رایگان بیماران به همت بسیج دانشجویی، طلاب و پزشکان از دستاوردهای ارزشمندی بوده که مورد توجه و دقت قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بابازاده در پایان ابراز داشت:‌ امسال نیز با هدف محرومیت‌زدایی از چهره روستاها و حتی برخی از شهرها اولویت بسیج سازندگی اجرای طرح‌های عمرانی و زود ‌بازده است که انتظار می‌رود این کار به شایستگی‌به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول