اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی:

مردم دنیا در کنار گفتمان انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌جنوبی گفت: گفتمان انقلاب اسلامی به معنای نفی سلطه‌پذیری طاغوت‌ها و غیرخدا است بنابراین طبیعی است که حمایت توده‌های مردم در تمام دنیا را به دنبال داشته باشد.

مردم دنیا در کنار گفتمان انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌جنوبی، قهرمان رشید به موقعیت خاص ایران در منطقه و دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: امروز به موازات رشد علم و تکنولوژی، تهدیدات در حوزه‌های مختلف نیز تغییر یافته و از حالت نظامی صرف خارج شده است.

وی ادامه داد: جنگ‌های نرم، تهاجم فرهنگی و جنگ‌های سایبری موجب شده تا بحث پدافند غیرعامل به‌عنوان یک موضوع بسیار مهم بیش از پیش مورد توجه و تأکید قرار گیرد.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بیداری اسلامی و انسانی در دنیا جلوه‌ای از فجر انقلاب اسلامی است، گفت: انقلاب اسلامی گفتمانی جدید را به دنیا عرضه کرد، از این رو توده‌های مردم در کشورهای دنیا در کنار گفتمان انقلاب‌ اسلامی قرار دارند.

رشید افزود: گفتمان انقلاب اسلامی به معنای نفی سلطه‌پذیری طاغوت‌ها و غیرخدا است بنابراین طبیعی است که حمایت توده‌های مردم در تمام دنیا را به دنبال داشته باشد این در حالی است که معاندان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایران در زمینه پیشرفت‌های نظامی در دنیا به توفیقات بسیار خوبی دست پیدا کرده و به شکرانه خداوند امروز نیروهای مسلح ما آماده هرگونه مقابله با تهدیدات و خطرات احتمالی از سوی دشمنان هستند اما آمادگی‌های غیر نظامی و پدافند غیرعامل نیز برای پیشگیری از خسارات ناشی از بحران‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خراسان‌جنوبی دارای 460 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان است، گفت: امروز ایران با ملت متمدن و با فرهنگ افغانستان هیچ مشکلی ندارد، بلکه کشورهای ناتو و نظام سلطه که برای نیل به اهداف شوم خود این کشور مسلمان را اشغال کرده‌اند تهدیدی بالقوه محسوب می‌شوند.

رشید آموزش‌های عمومی به مردم را از جمله امور مهم و ضروری برای کاهش خسارات ناشی از تهدیدات و خطرات احتمالی دانست و تصریح کرد: این آموزش‌ها در ابعاد مختلف از طرق مختلف به ویژه رسانه‌های عمومی باید به اطلاع مردم برسد تا از میزان خسارات در زمان وقوع حوادث کاسته شود که خود نوعی پدافند غیرعامل محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول