اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 500 ورزشکار

همایش ورزش همگانی در تویسرکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش ورزش همگانی با حضور 500 ورزشکار از سراسر استان در تویسرکان برگزار شد.

همایش ورزش همگانی در تویسرکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز همایش ورزش همگانی با حضور 500 ورزشکار از سراسر استان در شهرستان تویسرکان برگزار شد.

این مراسم با حضور رئیس ورزش‌های همگانی استان همدان و 500 ورزشکار از شهرهای همدان، اسدآباد، کبودراهنگ، ملایر، نهاوند، رزن در میدان آزادی شهرستان تویسرکان همایش ورزش صبحگاهی برگزار شد.

در این مراسم پس از انجام ورزش صبحگاهی پایکوبی به روش سنتی با اجرای موسیقی اصیل توسط هنرمندان ورزشکار بومی تویسرکان به نمایش درآمد.

همچنین در همایش ورزش صبحگاهی تیم‌های ورزش همگانی سراسر استان پس از طی مسیر میدان آزادی در میدان شهید فرشید تویسرکان حرکت‌های نمادین ورزشی را اجرا کردند.

در این مراسم رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تبریک میلاد امام محمدباقر(ع) و آزادسازی خرمشهر گفت: برنامه همایش ورزشی صبحگاهی به منظور پاسداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت دلاورمردان فتح خرمشهر به میزبانی تویسرکان با هماهنگی تیم‌های ورزش همگانی سراسر استان انجام شد.

هاشم بیات ورزش را مهم‌ترین عامل در رشد و پیشرفت جامعه انسانی عنوان کرد و اظهار داشت: فراگیر شدن ورزش در حوزه‌های مختلف به صورت روزانه در یک زمان تعیین شده در زندگی صنعتی در دنیای کنونی یک امر واجب و ضروری است.

وی نگاه دولتمردان به امر ورزش همگانی در سال‌های اخیر را کلان خواند و بیان داشت: بالندگی ورزش همگانی نیازمند فرهنگ‌سازی است و تنها راه همگانی‌ کردن ورزش و حضور مؤثر آحاد مردم در برنامه‌های عمومی استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در این راستا است‌.

بیات اضافه کرد: اشاعه ورزش همگانی سه عنصر مهم تأمین رفاه جسمی، روحی و اجتماعی در زندگی افراد اجتماع را نهادینه می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: توسعه ورزش بین اقشار مختلف جامعه سبب کاهش هزینه‌های مربوط به دارو و درمان، کاهش اعتیاد و سرگرمی‌های ناسالم و ارتقای کارایی بیشتر افراد در زندگی خواهد شد.

در پایان این مراسم از ورزشکاران فعال در این حوزه ورزشی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول