اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری:

2 سالن ورزشی در لردگان کلنگ‌زنی می‏شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از کلنگ‌زنی دو سالن ورزشی در شهرستان لردگان در آینده نزدیک خبر داد.

2 سالن ورزشی در لردگان کلنگ‌زنی می‏شود

محمود شمسی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: لردگان از نظر استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی دارای شرایط ویژه است، برهمین اساس همه چیز باید بر اساس عدالت و به صورت عادلانه در بین شهرستان‌های هفت‌گانه این استان توزیع ‎شود.

وی بیمه ورزشی را یکی از شاخص‌های پرداخت اعتبارات برشمرد و گفت: لردگان تنها شهرستانی است که اعتبارات آن زیاد شده است.

شمسی‌پور فضای ورزشی در شهرستان لردگان را 10 سانتی‌متر به ازای هر یک نفر اعلام و افزود: سرانه ورزشی این شهرستان نسبت به برخی دیگر از شهرستان‌‎های استان فاصله بسیاری دارد که برهمین اساس این مدیریت رفع این فاصله و افزایش سرانه ورزشی در شهرستان لردگان را در دستور کار قرار داده است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه از کلنگ‌زنی دو سالن ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: به‌منظور احداث سالن ورزشی در بخش منج و خانمیرزا در آینده نزدیک این دو پروژه کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت سوق اعتبارات به مناطق کمتر توسعه یافته، گفت: با توجه به ضرورت تخصیص اعتبارات ورزشی در مناطق کمتر توسعه یافته به منظور پاسخگویی به نیازهای ورزشی جوانان در این مناطق با وجود برخورداری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ورزشی بسیار درصدد هستیم اعتبارات به مناطق کمتر توسعه یافته سوق داده شود.

شمسی‌پور با اشاره به تعداد هیئت‌های ورزشی فعال در سطح شهرستان لردگان، گفت: در حال حاضر 60 هیئت فعال ورزشی در سطح شهرستان لردگان وجود دارد که افزون بر 5 هزار و 150 نفر ورزشکار بیمه این هیئت‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: این شاخص مهم می‎‌طلبد تا تعداد فضاهای ورزشی این شهرستان افزایش یابد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول