اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته استان زنجان خبر داد

حضور ورزشکاران زنجان در ترکیب تیم ملی کاراته

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان زنجان گفت: ورزشکاران زنجانی به همراه تیم‌های ملی در مسابقات بین‌المللی حضور می‌یابند.

حضور ورزشکاران زنجان در ترکیب تیم ملی کاراته

هوشنگ سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مسابقات پیش‌بینی شده به بعد از امتحانات خرداد ماه واگذار شده است، اظهار داشت: حضور تیم‌های ملی ایران در مسابقات بین‌المللی نیز یکی دیگر از دلایل تعویق مسابقات پیش‌بینی شده برای کاراته کشور است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره حضور ورزشکاران زنجان به همراه تیم ملی در مسابقات بین‌المللی گفت: حضور مازیار الهامی به همراه تیم ملی در مسابقات غرب آسیا قطعی شده است.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان از حضور محمدامین تقی‌پور در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در مسابقات جوانان آسیا خبر داد.

وی به مصدومیت برخی از ورزشکاران استان زنجان اشاره کرد و گفت: برخی از کاراته‌کاران استان زنجان به دلیل مصدومیت در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت نکردند و برخی هم در این مسابقات توسط حریفان حذف شدند.

سلطانی با اشاره به صعود تیم کاراته شرکت گاز زنجان به مسابقات سوپر لیگ کشور اضافه کرد: این تیم به عنوان نماینده استان در مسابقات سوپر لیگ کاراته شرکت می‌کند.

وی از حضور یک تیم کاراته از استان زنجان در لیگ برتر خبر داد و افزود: تیم شهرداری زنجان به نمایندگی از استان زنجان در لیگ برتر کاراته حضور می‌یابد.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ‌ آینده‌سازان نیز در رده سنی 15 تا 17 سال برگزار می‌شود، اضافه کرد: هیئت کاراته استان زنجان در این رده سنی و همچنین رده سنی نوجوانان در لیگ‌های مربوطه شرکت می‌کند.

وی به حضور یک تیم کاراته بانوان در لیگ بزرگسالان کشور اشاره کرد و گفت: هیئت کاراته استان زنجان بنا دارد تیم‌هایی را در همه مسابقات رده‌های سنی قهرمانی کشور شرکت دهد.

سلطانی با اشاره به برگزاری لیگ کاراته در سبک‌های آزاد ادامه داد: استان زنجان نیز در لیگ کاراته سبک‌های آزاد که در واقع همان سبک‌های غیرکنترلی هستند، شرکت می‌کند.

وی ادامه داد: هیئت کاراته استان زنجان بنا دارد در همه مسابقات یادبود و جام‌های مختلف که به مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، حضور یابد.

دبیر هیئت کاراته استان زنجان به حضور داوران و مربیان فعال کاراته استان زنجان در کلاس‌های آموزشی اشاره کرد و گفت: رزاق محمدی در کلاس داوری آسیا موفق به کسب دوره‌ها شده است.

وی تاکید کرد: شهاب سلطانی به عنوان مربی وزن منهای 75 کیلویی تیم ملی در کلاس‌های آموزشی برگزار شده حضور یافته و دوره‌های برگزار شده را با موفقیت گذرانده است.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول