اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

سرجمع اعتبارات ورزش و جوانان اردبیل 10 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت:‌ سرجمع اعتبارات تخصیصی به اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل 10 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

سرجمع اعتبارات ورزش و جوانان اردبیل 10 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج صبح امروز در بازدید از سالن‌های ورزشی در حال احداث اردبیل اظهار داشت: 4 میلیارد و 535 میلیون تومان اعتبارات عمرانی ملی، 2 میلیارد و 953 میلیون تومان اعتبارات استانی و 2 میلیارد و 65 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 65 به ورزش و جوانان استان اردبیل ابلاغ شده است که سرجمع آنها 10 میلیارد تومان محاسبه شده است.

وی با اشاره به اینکه این اعتبارات دیر به استان ابلاغ شد خاطرنشان کرد:‌ با توجه به فصل کاری محدود تمام همت کاری خود را به کار خواهیم بست تا این اعتبارات را به موقع جذب و برای پروژه‌های عمرانی به کارگیری نماییم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل اولویت اداره کل ورزش و جوانان را اتمام پروژه‌های نیمه تمام اعلام کرد و گفت:‌ در سال گذشته 80 پروژه مصوب ورزشی در نظر گرفته شده بود که 46 پروژه اتمام و 34 پروژه نیز در دست اجرا است که پیش‌بینی می‌کنیم امسال 16 پروژه ورزشی را در استان بهره‌برداری کنیم.

پازاج همچنین با یادآوری وضعیت نیروی انسانی در اداره کل ورزش و جوانان بیان داشت:‌ ما 60 نفر نیروی پیمانی و رسمی و 113 نفر نیروی بلاتکلیف اداری داشتیم که با تلاش صورت گرفته تمام این 113 نفر قرارداد مستقیم منعقد کرده و در طی یک انقلاب عظیم ساماندهی نیروی انسانی وارد ساختار اداره کل ورزش و جوانان شدند.

این مسئول فعالیت این اداره کل را در دو بخش ورزش و جوانان اعلام کرد و ادامه داد: با ادغام دو سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان وزارتی مستقل به نام وزارت ورزش و جوانان ایجاد شد که ما در راستای سیاست‌های این وزارتخانه در استان فعالیت‌های خود را مدون می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل یادآور شد: در حوزه ورزش در چهار محور آموزش و پژوهش، ورزش همگانی و تفریحات سالم، ورزش قهرمانی و فضاها و اماکن ورزش برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم که طبق این سیاست‌ها حرکت خواهیم کرد.

پازاج تقویت ورزش همگانی را زیر‌ساخت توسعه ورزش قهرمانی در استان اعلام کرد و گفت: ‌هم اکنون ورزش قهرمانی در استان ما جایگاه خود را یافته و مردم با رغبت و علاقه نسبت به این امر مشتاق شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ورزش قهرمانی تعریف خاص خود را دارد تصریح کرد: از رسانه‌ها درخواست می‌کنیم تا با تعریف درست و عملی ورزش قهرمانی و انتقال آن به مردم انتظارات به جا در مورد ورزش قهرمانی را در آنان تقویت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ابراز داشت: در اردبیل استعدادهای ناب بی‌شماری برای تقویت ورزش قهرمانی وجود دارد به طوری که این استان در رشته کشتی و وزنه‌برداری سر‌آمد منطقه و بین‌الملل است.

پازاج همچنین به موقعیت فضاها و اماکن ورزشی در استان اشاره کرد و افزود:‌ سرانه ورزشی ما در استان 0.64 درصد است که این برای فضاهای ورزشی ما ایده‌آل می‌باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد:‌ پروژه‌های ورزشی که در استان تعریف شده اندکی از این رقم را ارتقا خواهد داد که امیدوارم با اتمام به موقع آنها زمینه برای رشد سرانه ورزش در استان مهیا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در پایان سخنان خود سیاست کاری اداره کل ورزش و جوانان را احداث پروژه‌های ورزشی 3 تا 6 هزار نفری در همه شهرستان‌ها اعلام کرد و اظهار داشت:‌ ما علاوه بر این پروژه‌ها خوابگاه‌های 100 نفری را نیز به عنوان سوئیت درخور شأن ورزشکاران احداث خواهیم کرد تا بتوانیم میزبان مناسبی برای مسابقات و ورزشکاران باشیم.

انتهای پیام/صا10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول