اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور شماری از مسئولان استان ایلام

ورزشگاه شهدای زرنه ایوان به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: ورزشگاه شهدای زرنه ایوان ظهر امروز در آیینی با حضور شماری از مسئولان محلی استان ایلام به بهره‌برداری رسید.

ورزشگاه شهدای زرنه ایوان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ظهر امروز در آیین افتتاح این پروژه ورزشی اظهار داشت: برای ساخت این پروژه ورزشی 5 میلیارد و 720 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرزاد فتاحی افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی برای احداث این مجموعه ورزشی در شهر زرنه از توابع شهرستان ایوان هزینه شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه ورزشی شامل زمین فوتبال چمن مصنوعی استاندارد، رختکن، سرویس‌های بهداشتی و دارای ساختمان اداری است.

این مسئول اضافه کرد: با افتتاح این مجموعه ورزشی میزان سرانه فضای ورزشی در شهرستان در حال توسعه ایوان افزایش یافته که جای تقدیر دارد.

فتاحی تصریح کرد: قبل از بهره‌برداری از این پروژه ورزشی سرانه فضای ورزشی در شهرستان ایوان 0.52 متر مربع بود که با اضافه شدن این پروژه ورزشی سرانه فضای ورزشی در شهرستان ایوان به 0.72 متر مربع رسید.

مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام گفت: این دستگاه اجرایی توسعه فضاهای ورزشی را به عنوان یک اولویت در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: برای تحقق این موضوع نیز برنامه‌های مختلفی از سوی کارشناسان و مسئولان اداره کل ورزش و امور جوانان استان ایلام تدوین و طراحی شده است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول