اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کشتی‌گیر المپیکی:

حمایتی از جانب مسئولان ورزشی ندیدم/ به عشق مردم کشتی می‌گیرم

خبرگزاری فارس: کشتی‌گیر ملی‌پوش و المپیکی قزوینی گفت: مسئولان ورزشی کشور از من حمایت نکرده‌اند و من فقط به عشق مردم ایران کشتی می‌گیرم.

حمایتی از جانب مسئولان ورزشی ندیدم/ به عشق مردم کشتی می‌گیرم

احسان لشگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: برای المپیک آمادگی مناسبی دارم و در 70 روز باقیمانده تا المپیک به آمادگی 100 درصد می‌رسم.

وی ادامه داد: سه مسابقه خوب و جهانی را پشت سر گذاشتم که این مسابقات سبب شد آمادگی مناسبی را به دست آورم.

به المپیک لندن فکر می‌کنم

وی اضافه کرد: سال گذشته برای مازندرانی‌ها کشتی گرفتم و فعلا با وجود اینکه چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف دارم، می‌خواهم به تیم ملی و المپیک فکر کنم تا بتوانم برای ملت ایران در این مسابقه حساس جهانی افتخار‌آفرین باشم.

نماینده کشتی ایران در المپیک لندن ضمن تشکر از استاندار قزوین به خاطر حمایت‌هایش از قهرمانان ورزشی ادامه داد: مسئولان کشوری وعده‌های فراوانی به من داده‌اند، اما به هیچ کدام از تعهدات خود عمل نکرده‌اند و هیچ کدام از مسئولان ورزشی در استان نیز حتی یک بار به من سر نزده و از مشکلات من نیز هیچ آگاهی ندارند.

لشگری وضعیت تیم ملی را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با وجود رسول خادم تحول بزرگی در تیم ملی به وجود آمده است و امیدوارم تیم ملی در المپیک به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: همه تلاش‌های خودم را انجام می‌دهم تا بهترین بازی را در المپیک انجام دهم، هر چند برای کسب مدال و قهرمانی از قبل هیچ قولی نمی‌توانم بدهم.

کشتی‌گیر تیم ملی کشور یادآور شد: اداره ورزش و جوانان استان‌ها موظف هستند از قهرمانان استان خود حمایت کنند و مسئول تأمین مسکن و حقوق ورزشکاران هستند اما مسئولان ورزش استان قزوین از من هیچ حمایتی نکردند و فقط به عشق مردم کشورم کشتی می‌گیرم.

نماینده کشتی ایران در المپیک لندن اظهار کرد: در گزینشی لندن مسئولان قول دادند اگر سهمیه المپیک را بگیرم، 500 هزار دلار پاداش می‌گیرم اما مسئولان به تعهداتشان عمل نکردند.

وی تأکید کرد: عدم حمایت مسئولان سبب شده است تا بسیاری از کشتی‌گیران ایرانی با پیراهن کشورهای دیگر در میادین ورزشی کشتی بگیرند که سامان طهماسبی از جمله آن ورزشکاران است.

مردم قزوین به رضا لایق افتخار می‌کنند

لشگری حضور رضا لایق مربی تیم ملی ایران را یک افتخار بزرگ برای استان قزوین دانست و افزود: رضا لایق چه در زمانی که کشتی‌گیر بود و چه در حال حاضر که مربی تیم ملی ایران است، شبانه‌روز برای افتخار‌آفرینی کشور زحمت کشیده است.

وی ابراز امیدواری کرد تا مسئولان نگاه ویژه‌ای به رضا لایق داشته باشند و به مشکلات او رسیدگی کنند.

کشتی‌گیر تیم ملی ایران بیان کرد: رضا لایق در استان و کشور بی‌نظیر است و مردم استان قزوین به رضا لایق افتخار می‌کنند.

لشگری تأکید کرد: مسئولان سایر استان‌ها برای افزایش روحیه قهرمان‌های استان خود به اردوی تیم ملی می‌آیند و از ورزشکاران خود حمایت می‌کنند اما مسئولان استان قزوین چنین نگاهی ندارند و بعد از اینکه سهمیه المپیک را آوردم برای تقدیر و تشکر و افزایش روحیه من حتی یک بنر هم در سطح استان نزدند.

لشگری افزود: اکثر قهرمانان جهان در مسابقه گزینشی المپیک شرکت کرده بودند و به لطف خداوند و دعای خیر مردم توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم.

گفتنی است احسان لشکری در مسابقات آسیایی 2012 کره جنوبی مقام اول را کسب و در مسابقات گزینشی المپیک لندن در قزاقستان با کسب مقام اول توانست سهمیه ورود به المپیک را کسب کند.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول