اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه استان قزوین:

ورزشکاران با نیت خدمت به اسلام ‌وارد میادین ورزشی ‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین خطاب به ورزشکاران گفت: به نیت خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی به میادین ورزشی وارد شوید و اگر ورزشکاران به این نیت وارد عرصه‌های ورزشی شوند به موفقیت دست پیدا خواهند کرد.

ورزشکاران با نیت خدمت به اسلام ‌وارد میادین ورزشی ‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور احسان لشگری کشتی‌گیر تیم ملی ایران که در محل دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، گفت: استان قزوین در زمینه‌های مذهبی، علمی و ورزشی شخصیت‌های برجسته‌ای دارد و در بخش ورزش احسان لشکری از افتخارات برجسته استان قزوین است.

وی بیان کرد: احسان لشگری همان‌گونه که در زمینه ورزشی یک شخصیت موفق است در زمینه اخلاق، ایمان و پیروی از ائمه اطهار نیز نمونه‌ای مناسب برای ورزشکاران است و این مهم سبب شده است که امروز این ورزشکار به موفقیت برسد.

این مقام مسئول ادامه داد: ورزشکاران نگران آینده نباشند و از خداوند متعال یاری بخواهند، چرا که هر انسانی به خدا توکل کند به موفقیت می‌رسد و این سفارش قرآن است.

باریک‌بین خطاب به تمام ورزشکاران استان قزوین عنوان کرد: به نیت خدمت به اسلام و نظام جمهوری اسلامی به میادین ورزشی وارد شوید و اگر ورزشکاران به این نیت وارد عرصه‌های ورزشی شوند به موفقیت دست پیدا خواهند کرد.

امام جمعه شهر قزوین تأیید کرد: امروز سیاست وارد ورزش شده است و کشورهای غربی از این موضوع سوء استفاده می‌کنند تا به خواسته‌های شخصی خود دست پیدا کنند و با این‌کار سعی در تخریب فضای سالم ورزشی دارند.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: فضای ورزشی کشور و استان قزوین در حال تحول و بهبود است و با سرمایه‌گذاری بیشتر مسئولان و حمایت از ورزشکاران، ایران اسلامی بیش از پیش سربلند می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: بخش ضیاء‌آباد در استان قزوین پرورش‌دهنده انسان‌های بزرگ در زمینه‌های مختلف بوده و احسان لشگری در زمینه ورزشی توانسته است در این بخش پرورش‌یافته و به یک ورزشکار ملی تبدیل شود و این مهم نشان‌دهنده ظرفیت عظیم بخش ضیاءآباد در پرورش استعدادهای جوان است.

گفتنی است آیت‌الله باریک‌بین در پایان یک جلد کلام‌الله مجید به احسان لشگری هدیه داد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول