اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار فارس:

پروژه‌های ناتمام ورزشی فارس تکمیل شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس گفت: مدیر جدید ورزش و جوانان فارس پروژه‌های ناتمام را دنبال و تکمیل کند.

پروژه‌های ناتمام ورزشی فارس تکمیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، کمال فیروزآبادی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید اداره‌کل ورزش و جوانان فارس اظهار داشت: مدیران باید به‌گونه‌ای عمل کنند تا در روزهای تودیع مانند یک سرباز، از دوران خدمت خود راضی باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس ابراز داشت: همگی ما باید به گونه‌ای دوران خدمت خود را سپری کنیم تا فرصت‌های خدمتگزاری از دست نرود.

وی گفت: نگاه کلی ما ثبات مدیریت است اما زمانی که مدیری به دلایل مختلف در زمان کوتاه‌تری تغییر می‌کند نباید تفاوتی در روند خدمتگزاری به مردم ایجاد شود.

فیروز آبادی تصریح کرد: زمانی فرصتی از دست می‌رود یا به طور مثال در حوزه ورزش اگر تیمی از لیگ برتر حذف می‌شود تمام دست‌اندرکاران باید در اندازه مسئولیت خود احساس گناه کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس اضافه کرد: یکی از نکاتی که در زمان مدیریت مدیران به چشم می‌آید، وضعیت پروژه‌های عمرانی است و مردم در مورد پروژه‌های مهم بهترین ناظر عملکرد مدیران هستند.

وی با اشاره به وضعیت ورزشگاه میانرود شیراز خاطرنشان کرد: تمام دستگاهای مسئول باید با همدلی به گونه‌ای عمل کنند تا شاهد بهره‌برداری این ورزشگاه باشیم.

در ادامه سیدغلامرضا کمانه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان فارس طی سخنانی گفت: امیدوارم هرچه زودتر شاهد تکمیل ورزشگاه میانرود باشیم چراکه علاقمندان به ورزش دیگر صبر و تحمل طولانی‌شدن روند این پروژه را ندارند.

وی اضافه کرد: باید به دنبال افزایش سطح سرانه ورزشی باشیم و در این راستا با همت بیشتر کارها را دنبال کنیم و از مسایل حاشیه‌ای صرف‌نظر کنیم.

در این آیین از خدمات تورج موید مدیرکل پیشین ورزش و جوانان فارس تقدیر و سیدغلامرضا کمانه به عنوان مدیرکل جدید این اداره‌کل معرفی شد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول