اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز فتح خرمشهر صورت می‌گیرد

استقبال 2000 شهروند از برنامه‌های ورزشی جنوب غرب تهران

خبرگزاری فارس: در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر از 2 هزار نفر از شهروندان جنوب غرب در برنامه‌های ورزشی استقبال می‌شود.

استقبال 2000 شهروند از برنامه‌های ورزشی جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با سالروز آزاد سازی فتح خرمشهر در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی و همایش کوهپیمایی بیش از 2 هزار نفر از شهروندان و ساکنان جنوب‌غرب تهران از برنامه‌های ورزشی استقبال می‌کنند.

رئیس تربیت بدنی شهرداری منطقه 17 در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر یکی از فعالیت‌های ورزش همگانی مورد استقبال شرکت کنندگان در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی قرار می‌گیرد.

اصغر قیطاسی گفت: ضمناً‌ به افراد مقام‌آور که در رده‌های سنی مختلف شرکت می‌کنند از سوی تربیت بدنی جوایزی اهداء می‌شود.

وی ادامه داد: برپایی زنگ ورزش که از سوم خرداد به مناسبت فتح خرمشهر آغاز می‌شود به‌صورت ماهیانه در شش برنامه در بوستان‌های منطقه اجرا می‌شود.

قیطاسی عنوان کرد: در هر یک از این زنگ ورزش‌ها بالغ بر 200 نفر از شهروندان حضور خواهند داشت که همراه با برنامه‌های متنوعی همچون برگزاری مسابقات دارت، تنیس روی میز، همایش دوی همگانی و پیاده روی است.

رئیس تربیت بدنی شهرداری منطقه 17 در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها  از ساعت 7 صبح در بوستان‌های بهاران، آلاله، معلم، زمزم و بوستان بهاران برگزار می‌شود، همچنین در همین راستا همایش کوهپیمایی خانوادگی نیز با همین مناسبت روز گذشته با حضور بیش از 600 نفر از شهروندان منطقه برگزار شد که در این همایش با 15 دستگاه اتوبوس به منطقه آبشار تهران از ساعت 7 صبح تا 12 ظهر اعزام شدند و از شرکت کنندگان نیز تقدیر و پذیرایی شد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول