اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان خبر داد

هم‌اندیشی با 770 مسئول هیئت ورزشی گیلان

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از برگزاری نشست هم‌اندیشی با 770 رئیس و نایب رئیس هیئت‌های ورزشی برای بررسی نقاط ضعف و قوت ورزش استان در سال جاری خبر داد.

هم‌اندیشی با 770 مسئول هیئت ورزشی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد بابایی پیش از ظهر امروز در جمع معاونان اداره کل ورزش و جوانان استان از روسای گروه‌های معاونت‌های ورزش و جوانان خواست تا تمام تلاش خود را برای پیشرفت ورزش و جوانان به‌کار گیرند.

وی، با بیان اینکه توزیع اعتبارات طبق شاخص عملکردهای روسای اداره‌های ورزش و جوانان شهرستان‌های استان انجام می‌شود، افزود: روسای اداره‌های شهرستان‌ها باید عملکرد خود در بخش‌های قهرمانی و همگانی را افزایش دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برگزاری نشست هم‌اندیشی با 770 رئیس و نایب رئیس هیئت‌های ورزشی استان برای بررسی نقاط قوت و ضعف ورزش گیلان را از جمله برنامه‌های مهم این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

معاون توسعه منابع و نیروی انسانی اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در جلسه مذکور اظهار کرد: امیدواریم با کمک تمام اعضای اداره کل ورزش و جوانان در حوزه نیروی انسانی و مالی پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

ابوطالب دل‌افروز، معاونت توسعه منابع و نیروی انسانی را یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بخش‌های اداره کل ورزش و جوانان دانست و ابراز کرد: اگر در این بخش کارها به صورت منظم و با برنامه انجام شود انگیزه برای خدمت و توسعه در هر اداره‌ای افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ع20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول