اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمان دوومیدانی دانشجویان:

افراد ورزشی عهده‌دار مسئولیت هیئت شوند/ شایسته‌سالاری در دوومیدانی نهادینه شود

خبرگزاری فارس: قهرمان دوومیدانی دانشجویان گفت: بهتر است اشخاصی در رأس هیئت‌های ورزش قرار گیرند که همگی از بدنه ورزش باشند.

افراد ورزشی عهده‌دار مسئولیت هیئت شوند/  شایسته‌سالاری در دوومیدانی نهادینه شود

ابوذر شمسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به  کسب عنوان قهرمانی مسابقات دانشجویان کشور در سال 87 اظهار داشت: حضور در این رقابت‌ها و کسب عنوان نخست موجب شد تا برای ادامه فعالیت در این رشته به صورت حرفه‌ای ترغیب شوم.

وی افزود: در حال حاضر در ماده 200 متر فعالیت دارم و طی چند سال اخیر نیز در این بخش همواره جزو برترین نفرات دوومیدانی کشور بوده‌ام.

شمسی با بیان اینکه دوومیدانی و فنون آن را زیر نظر سید ابراهیم موسوی پیشکسوت دوومیدانی استان و فرزاد فروزی مربی موفق ورزش استان آموخته ام، اذعان داشت: سال گذشته با توجه به سپری کردن دوران خدمت مقدس سربازی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی نیروهای مسلح شرکت کردم و توانستم در مواد 60، 400 و 400 متر امدادی سه مقام نخست و سه مدال طلای مسابقات را از آن خود کنم.

این دونده در ادامه با انتقاد از شرایط فعلی هیئت دوومیدانی و اعمال سلیقه در رفتار با ورزشکاران گفت: عده‌ای با چرب زبانی و تملق خود را دونده برتر و ملی معرفی کردند و در نهایت این مسئولان هیئت دوومیدانی بودند که فریب این گونه سخنانی را خوردند.

شمسی تصریح کرد: جای تعجب دارد که ورزشکاری خود را ملی‌پوش معرفی کند و مسئولان ورزش استان از او حکم و یا سندی که دال بر این واقعیت باشد را درخواست نکنند.

وی با انتقاد از بی‌توجهی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان ورزش دوومیدانی نسبت به وی و دیگر قهرمانان این رشته در استان بیان داشت: با محرز شدن بسیاری از واقعیت‌ها از مسئولان این رشته انتظار داریم تا همچون گذشته اشتباهات خود را تکرار نکنند و شایسته‌سالاری را در دوومیدانی استان نهادینه کنند.

شمسی موفقیت در مسابقات ورزشی نیروهای مسلح در سال گذشته را موجب دعوت شدنش به اردوی تیم ملی ارتش‌های کشور دانست و افزود: قصد دارم تا با موفقیت در مسابقات آتی طی دو ماه آینده حد نصاب ورودی مسابقات دوومیدانی ارتش‌های جهان را به ثبت رسانم تا به همراه تیم ملی عازم این رقابت‌ها شوم.

وی در ادامه از حضورش به عنوان مربی در کنار تیم دوومیدانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان خبر داد و اظهار داشت: سال 89 به همراه این تیم در مسابقات المپیاد دانشجویان کشور عنوان سومی را برای کرمان به ارمغان آوردیم و در سال جاری نیز تلاش می‌کنیم تا در این رقابت‌ها موفق ظاهر شویم.

شمسی با اشاره به کسب عناوین نخست مسابقات مختلف کشوری توسط سعید ثمره افشار، حمید سجادی و سجاد توحیدی در مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور و دانشجویان ایران اذعان داشت: امیدوارم روزی افرادی دلسوز و توانمند امور ورزش دوومیدانی استان را در دست بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه قصد توهین و بداخلاقی و ایجاد ذهنیت منفی نسبت به هیچ فردی را ندارم، تصریح کرد: بهتر است اشخاصی در رأس هیئت‌های ورزش قرار گیرند که همگی از بدنه ورزش بوده و تجربیات گرانبهایی در عرصه ورزش داشته باشند، زیرا این چنین اشخاصی ورزشکاران را به خوبی درک می‌‌کنند و با مشکلات آنها آشنا هستند.

شمسی بیان داشت: از زحمات سیدابراهیم موسوی قهرمان اسبق دوومیدانی کشور و رکورددار پرش طول که از نظر فنی کمک زیادی به من کرده است، تشکر می کنم.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول