اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز:

هدف شهرداری حفظ آبروی ورزش تبریز است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز گفت: هدف سازمان ورزش حفظ آبروی ورزش تبریز است از این رو در تمام رشته‌های ورزشی با قدرت حاضر می‌شویم تا انتظار به‌حق مردم را در ورزش قهرمانی برآورده سازیم.

هدف شهرداری حفظ آبروی ورزش تبریز است

یوسف قوام‌لاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با سقوط فوتبال شهرداری تبریز به دسته یک مردم از دیگر رشته‌های حاضر در لیگ برتر و به‌خصوص والیبال انتظار ویژه‌ای دارند.

وی اظهار کرد: سال گذشته مردم با حضور خود در سالن شهید اقدمی نشان دادند که علاقه خاصی به رشته والیبال دارند و ما با درک این مطلب امسال تیمی خواهیم بست تا از اعتبار والیبال تبریز دفاع کرده و به روی سکو برود.

قوام تصریح کرد: فصل قبل هم می‌توانستیم جزو پنج تیم اول والیبال باشیم ولی با بدشانسی و مصدومیت بازیکنان ایتالیایی در نهایت هفتم شدیم.

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز تاکید کرد: سیاست کلان شهرداری تبریز کمک به کسب جایگاه واقعی تبریز و استان در ورزش کشور است به همین دلیل با تمام وجود هم‌و‌غم خود را برای پیشبرد اهداف عالیه شهرداری به کار خواهیم بست.

وی ادامه داد: حضور تیم‌های والیبال، هندبال، والیبال نشسته، راگبی، شنا و شیرجه، روشندلال همگی در لیگ برتر و فوتسال بانوان در لیگ یک نشان از فعالیت گسترده شهرداری تبریز در رشته‌های متفاوت ورزشی دارد.

قوام در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال افزایش حمایت سازمان ورزش قهرمانی از رشته‌های دیگر ورزشی نیز هست، گفت: این احتمال وجود دارد اما منوط به موافقت شخص شهردار و هیئت‌مدیره سازمان است.

وی ادامه داد: حمایت شورا و شهردار از ورزش موجب شده است تا سازمان ورزش همپا و همسو با اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای پیشرفت ورزش شهرمان تلاش کند.

قوام اظهار امیدواری کرد، سال 91 ـ 92 سال موفقی برای ورزش استان باشد و تلاش مجموعه شهرداری برای پیشرفت ورزش استان مثمرثمر واقع شود. 

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول