اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز فتح خرمشهر

قهرمانان ورزش دانشجویی دانشگاه قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: قهرمانان ورزش دانشجویی دانشگاه قم در آیینی باشکوه با حضور مسئولان این دانشگاه مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

قهرمانان ورزش دانشجویی دانشگاه قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، امیر دلشاد در حاشیه برگزاری این مراسم که عصر امروز در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد، تصریح کرد: در گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، از ورزشکارانی که در یک سال گذشته موفق به کسب مقام‌ از میادین مختلف نظیر المپیاد، مسابقات دانشجویی و رقابت‌های کارکنان دولت و کشوری شده‌اند، قدردانی شد.

وی ادامه داد: این آیین با حضور بهشتی رئیس دانشگاه قم، فضائلی معاون دانشجویی دانشگاه قم و سایر افراد پرتلاش در توسعه ورزش دانشگاه قم و همچنین قهرمانان ورزشی دانشگاه قم در سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم در ادامه با اشاره به موفقیت‌های ورزش دانشگاه قم تصریح کرد: از آغاز سال جاری نیز اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفته تا اداره تربیت بدنی دانشگاه قم بتواند به عنوان متولی ورزش، در مسیر موفقیت برای توسعه ورزش دانشجویی گام بردارد.

دلشاد تصریح کرد: در سال گذشته موفقیت‌های چشمگیری در عرصه رقابت‌های مهم داخلی و برون استانی و همچنین المپیادهای ورزش دانشجویی برای ورزش دانشگاه قم رقم خورد، ضمن اینکه در سال جاری نیز ورزشکاران دانشجو میادین مختلفی را در پیش دارند که مهم‌ترین آنها المپیاد ورزش دانشجویی خواهد بود که امید زیادی به درخشش نمایندگان اعزامی دانشگاه قم داریم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حمایت‌های دلسوزانه و اصولی ریاست دانشگاه و معاونت دانشجویی و همچنین هدف‌گذاری مشخصی که انجام داده‌‌ایم، قطعا توسعه ورزش در هر دو بخش همگانی و قهرمانی برای ما بسیار ارزش و اهمیت دارد و در سایه تلاش و همت تمام دست‌اندرکاران ورزش در دانشگاه قم، ورزش دانشجویی این دانشگاه همچنان مسیر موفقیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

وی همچنین اهتمام و همدلی بیشتر بین تمام مسؤلان و دست‌اندرکاران در راستای توسعه ورزش دانشگاه قم را عامل تسریع در اجرای برنامه‌ها و اهداف تربیت بدنی دانشگاه قم عنوان کرد و افزود: توجه به امر آموزش و پژوهش در ورزش، تعامل‌ها با اداره کل ورزش و جوانان، هیئت‌های ورزشی استان، فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی در این مسیر تقویت خواهد شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه قم بیان کرد: از سوی دیگر اهتمام در برگزاری مسابقات استانی، حضور مستمر و البته آماده در رقابت‌های قهرمانی و المپیادهای دانشجویی کشور، توجه به زیرساخت‌ها، نگاه ویژه به بخش همگانی ورزش و داشتن برنامه‌ریزی مناسب از دیگر موضوعاتی است که ورزش دانشگاه قم را به سوی پیشرفت سوق می‌دهد که برای آنها هدف‌گذاری مشخصی داریم.

وی تصریح کرد: در آیین تجلیل از برترین‌ها و قهرمانان ورزش دانشجویی دانشگاه قم، قهرمانانی در بین اساتید و کارکنان دانشگاه قم نیز حضور داشتند که در رقابت‌های داخلی و مسابقات المپیاد ورزشی کارکنان دولت موجب سربلندی این دانشگاه شده بودند.

دلشاد بیان کرد: دانشجویان این دانشگاه نیز در رشته‌های مختلف اعم از هندبال، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، کاراته، کشتی، تکواندو، جودو، تنیس روی میز، بدمینتون، دو و میدانی و چند رشته ورزشی دیگر موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای دانشگاه قم کسب کرده‌اند که از 140 نفر آنها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول