اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر:

ورزش نخست فریدون‌شهر ورزش‌های همگانی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر گفت: توجه مردم فریدون‌شهر به ورزش همگانی به حدی افزایش یافته است که این ورزش در رأس ورزش‌های فریدون ‌شهر درآمده است.

ورزش نخست فریدون‌شهر ورزش‌های همگانی است

مصطفی حسامی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از نکات قابل توجه در فریدون‌شهر می‌توان به قرار گرفتن رشته‌‌های ورزشی مانند فوتبال و والیبال پس از رشته ورزش‌های همگانی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه 12 کمیته از 21 کمیته هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر فعالیت کامل دارد، تصریح کرد: در سال گذشته این هیئت حدود 12 میلیون تومان از هزینه‌های مردمی را جذب کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر با اشاره به سوم خرداد‌ماه و سالروز آزاد‌سازی خرمشهر تاکید کرد: بدین مناسبت سه همایش پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و پرواز بادبادک‌ها از هفته آینده توسط هیئت ورزش‌های همگانی برپا می‌شود.

وی در مورد پیاده‌روی عمومی و علاقه‌مندی مردم فریدون‌شهر به این رشته ورزشی اظهار داشت: در جمعه آینده مراسم پیاده‌روی عمومی در محله وحدت آباد فریدون‌‌شهر برگزار می‌شود.

حسامی با اشاره به اینکه فریدون‌شهر از جمعیتی در حدود 40 هزار نفر برخوردار است، بیان داشت: هیئت ورزش‌های همگانی فریدون‌شهر برای گسترش هر چه بیشتر این رشته ورزشی دست‌کم نیاز به مبلغی در حدود 12 میلیون‌ تومان دارد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول