اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری:

21 کمیته ورزشی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری از فعالیت 21 کمیته ورزشی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کمیته‌ها باید بیشتر از گذشته نسبت به حل مشکلات و نواقص فوتبال استان بپردازند.

21 کمیته ورزشی در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند

کیومرث غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: جلسه هم‌اندیشی اهالی فوتبال دیروز در استان با موضوع بررسی مشکلات و امکانات فوتبال برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این هیئت در سال جاری افزود: تدوین چشم‌انداز فوتبال استان در سال جاری، ساماندهی مدارس فوتبال و برنامه‌ریزی مناسب برای رده‌های سنی پایه و آموزش داوری و مربی برای ارتقای آن در سطح استان از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت در سال جاری است.

غلامی ادامه داد: آموزش کادر پزشکی فوتبال برای اولین بار در کشور در استان ما در سال جاری برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری از فعالیت 21 کمیته ورزشی در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کمیته‌ها باید بیشتر از گذشته نسبت به حل مشکلات و نواقص فوتبال استان بپردازند.

غلامی بر ضرورت توسعه ورزش فوتبال در این استان تاکید کرد و گفت: در همین راستا در تلاش هستیم تا امسال یک تیم فوتبال از استان در دسته سوم شرکت دهیم و آن را به دسته دوم ارتقا دهیم که برای این ‌کار باید شرایط و زیرساخت‌های مناسب را فراهم آوریم.

وی با بیان اینکه در این استان باید فرهنگ تیمداری رایج شود، تصریح کرد: استعدادها و ظرفیت‌های استان ما در مقایسه با سایر استان‌ها در شرایط خوبی قرار دارد این در حالی است که به دلیل نبود فرهنگ تیم‌داری از این استان‌ها عقب‌ افتاده‌ایم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول