اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پاس افتخار آفرینی در وزن 74 کیلوگرم صورت گرفت

تقدیر جامعه ورزش قم از کشتی‌گیر ملی‌پوش

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: مسئولان و جامعه ورزش قم امروز با اشتیاق به استقبال قهرمان جام جهانی کشتی فرنگی رفتند.

تقدیر جامعه ورزش قم از کشتی‌گیر ملی‌پوش

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: بعد از موفقیت ارزنده‌ای که ‌هادی علیزاده پورنیا جوان ارزنده کشتی فرنگی قم در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی کسب کرد، مدیرکل ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان ورزش استان قم بامداد امروز به استقبال این ورزشکار افتخار آفرین رفتند.

وی ادامه داد: موفقیت این جوان آینده دار کشتی قم برای مسئولان و مردم قم آنقدر ارزشمند است که همانند روزی که از پیکارهای قهرمانی آسیا در کره جنوبی به کشورمان و شهر قم بازگشت، امروز نیز جوانان و علاقمندان بسیاری در مراسم استقبال از‌ هادی علیزاده قهرمانی شایسته کشتی فرنگی آسیا حضور یافتند.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت: پس از قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در رقابت با 9 کشور مطرح کشتی فرنگی دنیا در شهر سارانسک روسیه، فرنگی کاران کشورمان امروز به کشور بازگشته و مورد استقبال علاقمندان به کشتی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از قهرمانی در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در حالی وارد کشور شدند که خبر افتخار آفرینی آنها بعد از قهرمانی کشتی گیران رشته آزاد در جام جهانی کشتی آزاد در باکوی آذربایجان موفقیت‌های کشتی کشورمان را در عرصه جهانی دو چندان کرد.

حلوایی با اشاره به موفقیت کسب شده توسط اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها، عنوان کرد: تیم ملی کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی با عبور از تمام حریفان خود با شایستگی به مقام قهرمانی رسید.

وی یادآور شد: رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی در روسیه در حالی به کار خود پایان داد که‌ هادی علیزاده پورنیا از جوانان بسیار خوب و خوش آتیه کشتی فرنگی قم، در وزن 74 کیلوگرم یکی از اعضای تیم ملی بود که در مقابل رقبای مطرح خود عملکرد بسیار خوبی داشت و با این تیم به مقام قهرمانی جام جهانی دست یافت که افتخاری ارزشمند برای ورزش و کشتی قم محسوب می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: ‌هادی علیزاده در این دوره از رقابت‌ها به جز دیدار تیم ملی کشورمان با بلاروس، در مقابل چهار حریف دیگر که از کشورهای مطرح کشتی فرنگی دنیا هستند یعنی روسیه، آذربایجان، بلغارستان و همچنین در دیدار فینال مقابل ترکیه به میدان رفت.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول