اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشتاق عشق کاندیدای ریاست هیئت شنا نشد

سرپرست هیئت شنا رئیس انستیتو ورزش خراسان‌رضوی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی از انتخاب مجید مشتاق عشق برای ریاست انستیتو ورزش استان خراسان‌رضوی خبر داد.

سرپرست هیئت شنا رئیس انستیتو ورزش خراسان‌رضوی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در حالی که از مجید مشتاق‌عشق، سرپرست فعلی هیئت شنا که عضو کمیته فنی فدراسیون شنا بوده و سابقه 10 ساله در سمت دبیری هیئت شنا استان خراسان‌رضوی را در کارنامه خود دارد به عنوان محتمل‌ترین کاندیدا برای ریاست این هیئت نام برده می‌شد اما او در این انتخابات شرکت نکرده است.

محمدرضا خوش‌باطن، معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد از حضور مشتاق‌عشق در پستی جدیدی خبر داد و اظهار کرد: به‌ زودی انستیتو ورزش استان خراسان‌رضوی با ماموریتی علمی و تحقیقاتی آغاز به کار می‌کند و پایگاه قهرمانی استان نیز زیر نظر این انستیتو خواهد رفت و مجید مشتاق‌عشق رئیس آن خواهد بود.

وی ادامه داد: به دلیل مشغله کاری که انستیتوی تازه تاسیس استان برای مشتاق‌عشق دارد، او تصمیم گرفت که در این سمت به فعالیتش ادامه دهد.

خوش‌باطن در ارتباط با کاندیداهای ریاست هیئت شنا گفت: ثبت‌نام از کاندیداها انجام شده است و هشت نفر برای این کار ثبت‌نام کرده‌اند که منتظر اعلام تاریخ برگزاری مجمع توسط فدراسیون شنا هستیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول