اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین:

فلسطین آزمایشگاه بزرگی برای امتحان کردن ملت‎ها است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین گفت: فلسطین آزمایشگاه بزرگی برای امتحان کردن هر انسان و هر ملتی است.

فلسطین آزمایشگاه بزرگی برای امتحان کردن ملت‎ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام احمد موسوی در حاشیه همایش آزادی فلسطین، آرمان بیداری اسلامی که عصر امروز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد، در گفت‎وگو با خبرنگاران اظهار داشت: فلسطین قلب جغرافیایی جهان اسلام است چرا که از یک سو به دریای مدیترانه، از طرفی به سوریه و اردن، از سوی دیگر به صحرای سینا و مصر ارتباط دارد که این کشور از سوی بیگانگان اشغال شده است.

وی بیان کرد: اگر می‎بینید بیگانگان هر جنایتی مرتکب می‎شوند و قوانین به ظاهر سازمان ملل را زیر پا می‎گذارند و هیچ‎گونه اعتراضی به آنها نمی‎شود دلیل اصلی وجود نماینده آنهاست که الحق والانصاف تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقش خود را در منطقه به خوبی ایفا کرده و برای غارت منافع مردم و سرازیر کردن ثروت به طرف غرب و اروپا تلاش می‎کند.

مشاور رئیس جمهور متذکر شد: خداوند متعال نعمت خود را بر مردم این منطقه کامل کرده به طوری که نفت در این منطقه است اما در کنار نفت باید پیشرفت و ترقی را داشته باشیم اما می‎بینیم نهایت فقر در منطقه وجود دارد ولی کشورهای خودشان با نفت همین منطقه، آباد می‎شود.

موسوی یادآور شد: اگر به جنگ 33 روزه لبنان در رسانه‎های اسرائیل نگاهی بیندازید واقعا روی اسرائیل را سفید کرده‎اند و امروز می‎بینید که رژیم صهیونیستی را در قلب جغرافیای جهان اسلام کاشتند تا به منافع خود برسند و انتظار مبارزان فلسطینی امروز از جهان اسلام، کمک و حمایت است.

وی بیان داشت: فلسطینی‎ها در برابر ظلم و ستیز بیگانگان صبر کرده‎اند، مرارت‎ها متحمل شده‎اند و اکنون دوران بیداری فرا رسیده و فلسطین کانون بیداری است و نقطه مشترک تمام مذاهب و فرق و کسانی که بویی از انسانیت دارند توجه به فلسطین است.

رئیس کمیته حمایت از انقلاب فلسطین با تاکید بر اینکه فلسطینی‌ها، صبر و مقاومت‎شان را در تاریخ ثبت کرده‎اند اظهار داشت: فلسطینی‎ها با همین مقاومت اکنون برای اسرائیلی‎ها دیوار احداث کرده‎اند که امنیتی برای اسرائیل وجود ندارد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول