اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از مصلی تا میدان استانداری

نمازگزاران بجنوردی در حمایت از ملت بحرین راهپیمایی کردند

خبرگزاری فارس: نمازگزاران بجنوردی بعد از انجام فریضه نماز جمعه، هم‌زمان با سراسر کشور در دفاع از ملت مظلوم بحرین راهپیمایی کردند.

نمازگزاران بجنوردی در حمایت از ملت بحرین راهپیمایی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این راهپیمایی از مصلی امام خمینی(ره) مرکز خراسان‌شمالی تا میدان استانداری در پی دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور گسترده نمازگزاران برگزار شد.

در این راهپیمایی شهروندان بجنورد با سر دادن شعارهای، آل خلیفه خائن است/ آل سعود ضامن است، مسلمانان بحرینی/ تو پیرو قرآنی، مسلمانان بحرینی/ تو رهرو حسینی، فریاد هر بحرینی/ لبیک یا حسین است، ما شیعه حسینیم/ سازش نمی‌پذیریم، شیعه اگر بمیرد/ سازش نمی‌پذیرد و مرگ بر آل سعود نفرت و انزجار خود را از دخالت‌های بیگانه در تحولات بحرین اعلام کردند.

همچنین راهپیمایان با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ای رهبر آزاده/ آماده‌ایم آماده، خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست و وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد/ ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد با آرمان‌های رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش فارس، همچنین راهپیمایان پلاکاردهایی با تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری با عناوین مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل خلیفه و مرگ بر آل سعود در دست داشتند.

در این راهپیمایی که اقشار مختلف مردم اعم از کارگر، بازاری، دانشجو، دانش‌آموز و غیره حضور داشتند، قائم‌مقام دادگستری کل خراسان‌شمالی، امام جمعه موقت بجنورد و شیروان، دادستان عمومی و انقلاب، فرماندار و جمعی از مسئولان خراسان‌شمالی نیز دوشادوش مردم شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول