اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نبی‌اکرم استان کرمانشاه:

ولایتمداری ملت ایران رمز فتح خرمشهر بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ولایتمداری و بصیرت انقلاب ملت ایران رمز فتح خرمشهر در تمام محاصره‌ها بود.

ولایتمداری ملت ایران رمز فتح خرمشهر بود

محمدنظر عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه باید در صراط مستقیم به‌جا مانده از شهدا حرکت کنیم، اظهار کرد: دفاع مقدس در برهه‌ای از زمان اتفاق افتاد که انقلاب تازه رخ داده بود.

وی خاطرنشان کرد: اگر بر اساس قالب نظامی محاسبه کنیم، ایران باید شکست می‌خورد، چرا که در یک جنگ نا‌برابر در مقابل دشمن مجهز به تمام تسلیحات قرار گرفته بود.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: بسیاری از مردمی که داوطلبانه برای دفاع از ایران اسلامی می‌آمدند و اسلحه به‌دست می‌گرفتند، آموزش مقدماتی نظامی هم ندیده بودند‌، اما تعصب دینی آنها باعث شد به مقابله با دشمن بپردازند.

وی تصریح کرد: ارتش بعث از طرف تمام دشمنان ملت ایران هدایت می‌شد و دشمنان کوردل فکر می‌کردند طی چند روز کشور ما را فتح می‌کنند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان همه ‌توان خود را گذاشتند که در مباحث جنگ روانی‌، مردم ایران را مقصر جنگ به دنیا معرفی کنند.

وی تاکید کرد: اعتقادات و خودباوری متکی به خداوند ملت ایران، عامل موفقیت در میدان نبرد بود.

عظیمی اظهار کرد: ولایتمداری و بصیرت انقلاب ملت ایران رمز فتح خرمشهر در تمام محاصره‌ها بود.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: خداوند به ایثار ملت ایران و اخلاص امام (ره) برکت داد و شاهد پیروزی‌های متعدد در جبهه‌ها و فتح خرمشهر بودیم.

عظیمی در پایان گفت: امروز هم ولایتمداری و اخلاص مقام معظم رهبری دارای پشتوانه الهی است و ما به یاری خدا در تمام صحنه‌ها در مقابل دشمن پیروز خواهیم بود.

انتهای پیام/ح2/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول