اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان صحنه:

امام خمینی ایستادگی در برابر ظلم را به ملت‌ها آموخت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان صحنه گفت: امام خمینی(ره) ایستادگی در برابر ظلم و استبداد را به ملت‌ها آموخت‌.

امام خمینی ایستادگی در برابر ظلم را به ملت‌ها آموخت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان صحنه بهروز دهنوی در جلسه‌ای که به مناسبت ارتحال امام خمینی در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان صحنه برای برگزاری برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باید آمادگی کامل داشته باشند.

دهنوی ادامه داد: خون شهدا و زحمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امروز باعث سربلندی و عزت مردم ایران در دنیا و بیداری مردم کشورهای اسلامی منطقه شده است که در مقابل حکام ظلم خودشان ایستادگی می‌کنند.

وی بیان کرد: در دنیای امروز تفکر و اندیشه امام بر جهانیان غالب شده و این امام بود که ایستادگی در برابر ظلم و استبداد را به ملت‌ها آموخت و اکنون حاکمان دیکتاتور یکی پس از دیگری در حال فروپاشی هستند.

 فرماندار شهرستان صحنه همچنین از اعزام کاروان 600 نفری زائرین از این شهرستان به حرم مطهر حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: این زائرین در قالب کاروان خواهر و برادران روز سیزدهم خرداد به حرم مطهر حضرت امام(ره) اعزام خواهند شد.

دهنوی افزود: همانند سال‌های گذشته همدلی و همکاری منسجمی میان کمیته‌ها‌ی این ستاد برقرار است و ما از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم بهره خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام احد زارعی نیز در این نشست ضمن گرامی‌داشت یاد و نام بنیان‌گذار جمهوری اسلامی گفت: حضرت امام(ره) نه تنها منشا تحول در ایران که منشا انقلاب جهانی است و در واقع اسلام ناب را در عصر حاضر زنده کرد.

امام جمعه صحنه ادامه داد: با برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم ارتحال حضرت امام(ره) می‌توانیم ارزش‌های انقلاب را به نسل امروز انتقال داده و به جهانیان بفهمانیم که ما هنوز آرمان‌های انقلاب را فراموش نکرده‌ایم.

زارعی با بیان اینکه برنامه‌های بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) باید از کیفیت و انسجام بالایی برخوردار باشد،اضافه کرد: ایجاد همدلی و همکاری منسجم میان کمیته‌ها و متولیان برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این ایام از ضروریات است و مسئولان کمیته‌ها باید از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هر چه بهتر این مراسم بهره ببرند.

کمیته‌های ستاد صحنه شامل پشتیبانی‌، اعزام زائرین‌، حمل و نقل و ترابری، فرهنگی و تبلیغات، امنیتی و انتظامی، برگزاری مراسم، امداد و درمان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، شهرستان صحنه با بیش از 76 هزار نفر جمعیت در شرق استان و در 55 کیلومتری کرمانشاه واقع شده است.   

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول